Microsoft Cloud en copyrights?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik heb een hobby, en begin schijfruimte te kort te komen.

Alles wat ik heb kan ik wel in een cloud gooien, maar wordt dit door MS gecontroleerd?

Ik kan er wel 30:000 clips uploaden en delen, maar ik heb geen zin in een boete ivm Copyrights.

Dus, hoe zit het?
 
Ik ben ook wel benieuwd, hoe dat werkt.
Misschien dat je een index kunt maken en die op verschillende clouddiensten kan verdelen zodat het toch 1 geheel blijft.
Maar er zijn hier een paar deskundigen die hier vast meer over kunnen vertellen.
 
Men scant dacht ik wel op inhoud, maar het kan van jezelf zijn. Dus het wordt pas link denkelijk als je zoiets gaat delen.
Overigens denk ik dat je dan beter naar andere cloud kunt gaan kijken want die van MS oftewel Onedrive heeft slechts beperkt ruimte.
 
Ja dat is een vraag, scannen op inhoud?

Maar ik kan het ook anders doen, toegang geven op mijn NAS.

Ondanks het feit dat ik daar al eens mee bezig ben geweest kom ik er niet uit hoe ik iemand toegang kan geven,
dus als er iemand is die mij daar even mee kan helpen dan hoor ik het graag!
 
Ja dat is een vraag, scannen op inhoud?
Ja ongeveer net zoals ze dat (net als Google) met de mail doen. Niet echt om je druk te maken v.w.b. copyright, maar of het handig is om dat er op te zetten.... even los van het gebrek aan ruimte als je veel hebt.

Misschien kun je dan beter wat ruimte huren bij de Transip stack, dat is zo duur niet. Alleen moeten ze eerst alle upgrades afwerken.

Toegang geven op de NAS kan op meerdere manieren. Extern kan dat via FTP of via web. Nadeel van de NAS thuis is dat je dan bepaalde poorten standaard open hebt en je steeds meer aanvallen en bruteforces op je NAS zult gaan zien.
Maar met configuratie wil ik je best helpen, dat is geen probleem.
 
Ik zou toch maar uitkijken met die clips, als dit copyright is?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan