Misschien weer donkerder op de sat!!

T

tweety

Er is sprake dat canalsattelite france en C+ volgende maand eindigt met tpscrypt als kerstkadootje.
id 007800 en 008000 zouden dan voor kerst eindigen,en dus bij de meeste ook het beeld op die zenders.
 
lijkt me stung want deze week zijn er zenders bijgekomen die eerst alleen in seca2 uitzonden , nu ook in viacces 1 uizenden
 
Zijn dit dan de donkere dagen voor kerst maar ff afwachten totdat er een meesterkraker opstaat of mischien neemt de kerstman nog wat leuks mee.
 
Originally posted by tweety
Er is sprake dat canalsattelite france en C+ volgende maand eindigt met tpscrypt als kerstkadootje.
id 007800 en 008000 zullen dan voor kerst eindigen,en dus bij de meeste ook het beeld op die zenders.

Nog meer,nou dan kan die zonnebril wel af Tweety.
Nog ff en de hummie+sammy kunnen de hoop op.
Zo blijft er weing over wat nog mooi is.
Ja de Taqietel***rs zolang het duurd.
 
Zelf zeg ik er maar bij, dat ik het nog niet zeker weet,maar dat deze meldingen wel op andere(verschillende) boards al staan.
En er zijn natuurlijk nieuwe idents bijgekomen,en ik ben bang dat dat niet voor niks is(meestal).Maar effe afwachten dus,of er zich mensen laten horen waarbij de kaart is gewisseld of iets anders is gemeld,Als het zwart wordt is het wel weer een groot pakket.
Hmmm we zullen maar zeggen het worden donkere dagen!!!
 
@henkiepenkie
Ja het gaat wel hard zo,maar ja in elk geval kan ik blijven genieten van de voetbal wedstrijden op anal +,dus mijn humax gaat in elk geval niet op de vuilnisbak.Ben trouwens benieuwd wanneer het inderdaad uit gaat voor de niet abbo`s,ik hoop zelf dat ze in elk geval tot na de kerst nog kunnen kijken,worden het in elk geval niet helemaal donkere dagen.Mijn seca 2 kaart blijft in elk geval wel doorlopen,maar is niet gekraakt,voordat mensen dat denken,gewoon een abbo,al is het niet echht voor de films,al die herhalingen,wel voor cartoon en de voetbal.
 
Zoals ik het nu een beetje begrepen heb,gaat er op de tpscrypt kanalen in december wel iets gebeuren,waardoor de piraat kaarten geen beeld meer zouden hebben.Dit omhelst een technische aanpassing die ze gaan invoeren,dus in elk geval geen kaartwissel,maar waarschijnlijk een soort tpscrypt 2 dus.Volgens berichten op een ander board zou er zelfs een tv show aan gewijd gaan worden,en zou er ook in de tele sat FR,een magazine er een artikel aan gewijd worden.Nou ik ben benieuwd!!!
 
het word steeds makkelijker met zappen .
voordeel je word er niet moe van.
ps.. geduld is een mooie zaak
 
Hmmpf,

Dit lijkt op ViaSat een jaartje terug? Nieuwe id op zelfde kaart? LOL.

Ciao,

Al.

Merry Xmas!
 
Nou voordat je gaat vertellen dat je dit voordat de aanpassing al is gebeurt al weer open hebt,zal ik je even wakker schudden.
Want iets begrijp jij toch niet heer capone,de providers hebben wel degelijk geleerd van de afgelopen tijd,en zullen de tijd die geweest is niet snel meer vergeten.Hun huiswerk hebben ze dit keer wel degelijk gedaan,en alles zal wel open kunnen ,maar het zal allemaal veel moeilijker worden.Verder nemen ze ook geen halve maatregelen meer,zoals je hebt kunnen zien aan MZ,waarbij ik er toch wel bij blijf dat ze waarschijnlijk wel die huiszoekingsbevel niet hadden gehad,maar zij staan als bedrijf tegenover particulier veel sterker,waardoor je het wel gewoon aflegt,want hun kunnen makkelijker advocaten betalen,en heel vervelend blijven doen.Ik denk dat hij het dus totaal niet fout gedaan heeft,en gewoon mee te werken,hij heeft toch niks te verbergen.Ik denk dat als er volgende maand wat gebeurt wat dat pakket betreft,het wel eens heel goed kan dat het dit keer ook geen halve maatregel zal zijn,en het niet alleen een ident verandering alleen zal zijn.Sprookjes hebben we de laatste tijd zat gehad,dus laten we het eerst maar eens afwachten.
 
1. Die advocaat bellen hoeft bij mij niet. Die is reeds aanwezig. (lol).

2. Iemand al eens zelf een CSN kaartje uitgelezen? (ook lol).

Merry xmas,

Al.
 
blijven lachen dat denk ik niet het is <over en uit>
binnekort woordet het hele system uit gezet
en lachen blijven lachen je bedoelt huilen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb zelf een nood schakelaar om naar een nood stroom over te schakeling ik hoep dat het nood stoom blijft werken tot een oplossing komt
roufa! ik bedoel originel versie
 
Jeetje je koopt een paar programmer een aantal lege kaarten je gaat op zoek via google je download wat software je neemt een hamer en wat spijkers je koopt een logger je hebt een pc.....

Programmer voor kaarten te programeren.....

Hamer voor als ze stuk gaan kan je ze tegen de muur spijkeren

software liefst met virus kan je eerst format c: doen en dan je programmer aansturen

Logger kan je wat keys loggen

en branden maar die kaarten ..

voordeel scheelt je een hoop zoekwerk naar de juiste keys op internet.......
 
Originally posted by pikkie
Jeetje je koopt een paar programmer een aantal lege kaarten je gaat op zoek via google je download wat software je neemt een hamer en wat spijkers je koopt een logger je hebt een pc.....

Programmer voor kaarten te programeren.....

Hamer voor als ze stuk gaan kan je ze tegen de muur spijkeren

software liefst met virus kan je eerst format c: doen en dan je programmer aansturen

Logger kan je wat keys loggen

en branden maar die kaarten ..

voordeel scheelt je een hoop zoekwerk naar de juiste keys op internet.......






pikkie niet idereen kan daar mee omgaan zoeken is makkelijk maar vinding is moejelijk ,files gefonden kode gefonden !!!!!!! wat gaa je daar mee doen? of wil je liver alles klaar ach toch de harde werk van een andere pikken, twee minuten ben ik klaar programeren en meteen kijken
en nu gaa ik naar het bordje kijken en een domme vraag plaatsen en klaar is klaar of een stomme opmerking schrijven in het bord ik hoep voor een wat begrip

roufa!
 
alemaal goed en wel maar onthou een ding hoe donker de nacht ook is erna komt de zon altijd weer op en het is nu al heel donker geworden dus zijn we ook zeer dichtbij de zonsopgang
w8en is een goede deugd
en het schijnt inderdaad dat canalsat fr overgaat (niet naar een nieuwe codering)naar een maatregel om zwartkijkers tegen te gaan
 
Om nog even op dit onderwerp terug te komen
In december is de pret over voor tpscrypt,de codering gaat in een andere codering 2 in 1.Het wordt in thalescrypt over de sat verzonden en beneden weer omgezet in tpscrypt.Het is nu ook officieel aangekondigd en hier is een link naar het artikel in jpg van het magazine.
http://www.lesrebel.net:/leforum/download.php?id=642

En voorzover ik begrepen heb gaat dit plaatsvinden na 16december 2003,hmmm is nog maar krap twee weekjes beeld dus,wordt een lange kabel naar france trekken dus.
 
@tweety
gooi dat kabeltje naar hier :)
ik zit onder eidhoven dus zo in belgie :)
doe ik het versterken en gooi het kabeltje wel door een aan maatje van mij in belgie
die zit zo weer in france.
 
Zetten we streaming stiekem al die kanaaltjes op het internet.
Thalescrypt ook weer gekraakt.
 
Weer 2 tp's weg met France zenders.
Nu nog 1 tp,en ze zijn allemaal weg op de Astra.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan