De KPN maakt op het moment reclame met mobiel internet incl dongel voor 19,95 per maand, de eerste 4 maanden gratis:
http://zakelijk.kpn.com/mobiel/mobi...Bfk8AAAEZbY47NAGl&sc_18=internet_topbanner_M3
Kijk ik bij de specificatie:
Met dit modem heeft u mobiel e-mail en internet met een snelheid 7200 kBit/s. Mail verzenden en ontvangen gaat razendsnel, net als het surfen naar internetpagina's. De MIM 802 Dongel ondersteunt GPRS, EDGE, HSDPA en HSUPA. De overgang tussen de diverse netwerken gaat automatisch en onmerkbaar.
Platform en datasnelheden
HSDPA - snelheid tot 7,2 Mbps
HSUPA - snelheid tot 2 Mbps
UMTS - snelheid tot 384 kbps
EDGE - snelheid tot 236 kbps
GPRS - snelheid tot 52 kbps
Automatische en onmerkbare overgang tussen de diverse netwerken
Regelmatig
Bundel Start : ? 19,95 /mnd | 400 MB verbruik | Daarna ? 0,10 /MB.
De snelheid lijkt wel ok, maar ik mag voor 19,95 dus 400mb gebruiken, hoeveel is dat nou?
Ik ben niet van plan er mee te gaan downloaden, maar een beetje internetten en e-mailen dus wel. Ik heb geen flauw idee wat ik kan met 400mb, wie heeft hier ervaring mee, en moet ik misschien naar een andere provider kijken?
http://zakelijk.kpn.com/mobiel/mobi...Bfk8AAAEZbY47NAGl&sc_18=internet_topbanner_M3
Kijk ik bij de specificatie:
Met dit modem heeft u mobiel e-mail en internet met een snelheid 7200 kBit/s. Mail verzenden en ontvangen gaat razendsnel, net als het surfen naar internetpagina's. De MIM 802 Dongel ondersteunt GPRS, EDGE, HSDPA en HSUPA. De overgang tussen de diverse netwerken gaat automatisch en onmerkbaar.
Platform en datasnelheden
HSDPA - snelheid tot 7,2 Mbps
HSUPA - snelheid tot 2 Mbps
UMTS - snelheid tot 384 kbps
EDGE - snelheid tot 236 kbps
GPRS - snelheid tot 52 kbps
Automatische en onmerkbare overgang tussen de diverse netwerken
Regelmatig
Bundel Start : ? 19,95 /mnd | 400 MB verbruik | Daarna ? 0,10 /MB.
De snelheid lijkt wel ok, maar ik mag voor 19,95 dus 400mb gebruiken, hoeveel is dat nou?
Ik ben niet van plan er mee te gaan downloaden, maar een beetje internetten en e-mailen dus wel. Ik heb geen flauw idee wat ik kan met 400mb, wie heeft hier ervaring mee, en moet ik misschien naar een andere provider kijken?