P
PieterD
Ik had het ooit aan de gang (DM500 en netwerkschijf), maar nou lukt het niet meer.
Wie helpt?
PieterD
Wie helpt?
PieterD
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Dat is dan ook net de reden dat ik voor zaken die ik als server of share gebruik, altijd vaste (statische) ip adressen gebruik, dan kom je dit probleem niet tegen.Bijkomend vreem fenomeen is dat, als ik via een van de computers in de router ga kijken naar de DHCP tabel soms een van de twee niet in de lijst voorkomt.Als ik dan beide reset en dus dan weer de juiste ip's opzoek voor zover gewijzigd, staan ze wel in de lijst, maar ook dan lukt de mount niet.
Hutsefruts' date='[/quote']Nee da's een ander forum, maar ik wil wel eens koffie komen doen ofzo, zoals je weet lust ik geen kamelenpis.![]()
Da's een timing probleem, heeft windows ook wel eens bij het opstarten en erger nog... ondergetekende heeft daar ook wel eens last van.Ik dacht dat die er niet was: bekje weer opengetrokken voor dat mijn hersenschijf aan het draaien was.
Huh? Een tempfile creëren? Vaagheid. Dat zegt me nu totaal niets op dit moment.Krijg de mededeling dat er geen tempfile gecreeerd kan worden: schijf is vol.
Nee.En schamen... ach... hoeft niet hoor.![]()