MP 4 afspelen met hetzelfde volume. Welk programma.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik ben de laatste tijd afspeellijsten aan het downloaden van YouTube, en heb al een mooie verzameling clips naar binnen geslurpt.

Maar er zit erg veel verschil in het geluid, ik weet voor mp3 is er mp3gain, maar is er een mediaplayer waarmee je het volume automatisch aan kunt passen zodat je niet iedere keer het ene nummer weer harder moet zetten, en dan weer het andere zachter? 

Wie weet hier een goed programma voor?
 
Tsjakka..., maar liefst 3 manieren waarmee dat kan. Windows, VLC en ReplayGain. Er staat ook nog een Foobar 2000 player genoemd.
 
Thanks hier ga ik eens mee aan de slag.
 
@Matrix, het gaat hier om videoclips, dat is toch geen mp3?
 
Was in de bonen omdat ik pissed off ben.
Krijg via aow  600? vakantiegeld en zojuist aanslag inkomen 522? betalen.

Dat wordt 2 keer met moeder de vrouw naar de MCDonalds :pfff:
 
En als je in de buurt bent volgende week 1 keer gratis BBQ-en!!!
 
the matrix zei:
Krijg via aow  600€ vakantiegeld en zojuist aanslag inkomen 522€ betalen.

Dit komt waarschijnlijk omdat jij/jullie meerdere kleinere pensioenen hebben en waar geen/onvoldoende loonheffing over wordt geheven. Of je echtgenote ontvangt nog de algemene heffingskorting en je draagt te weinig belasting af om deze volledig ten gelde te maken?

Dit zijn wel rottige tegenvallers want het vakantiegeld wil je toch echt aan iets anders besteden zeker als Rutte en zijn kabinet anderhalf miljard weggeeft en hij niet kiest voor compensatie voor de oudere omdat de pensioenen amper stijgen maar vrijwel iedereen mag er wel aan mee betalen. :(
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan