Multivision Auto down mgcamd 1.24

S

sat4ever

Op dit moment werkt de auto update niet meer op multivision,

met mgcamd1.24.

Hopen dat er snel een nieuwe komt.

sat4ever.
 
Hihi handig van die jongens van TPS:

set box to france 4 (the one with epg) updated keys, reboot, let it sit on France 4 for a minit just to be safe - and all was good on hotbird
 
Hier zojuist op france 4 laten staan, en na 1 minuut weer beeld !
 
met cccam en gbox ook geen problemen hoor. AU doet het nog steeds.
 
??? Hoe krijg je dan autoupdate met cccam? Ik heb dat alleen met mgcamd.
 
eh hoe dan,, ik krijg na 1 minuut wel beeld met MGcamd,, maar als ik dan bv. naar multi 4 switch heb ik beeld maar na 1 minuut slaat die echt vast op stil staand beeld.

Heeft volgens mij iets met de EPG te maken,, schijnt dat alleen France4 epg doorgeeft en ook de sleuteltjes.
 
Black Tiger;181761 zei:
??? Hoe krijg je dan autoupdate met cccam? Ik heb dat alleen met mgcamd.
Zoals Technodad al aangeeft: een tijdje op een kanaal van France laten staan en je krijgt een update.
 
Ben toch benieuwd hoor jongens,, hebben en houden julie dan ook gewoon beeld op de multi kanalen want hier werkt dat niet hoor.
 
Zoals Technodad al aangeeft: een tijdje op een kanaal van France laten staan en je krijgt een update.
Ja maar zelfs toen dat was met M6 Music Black lukte me dat updaten uitsluitend met mgcamd 1.24 en op CCcamd dus geen beeld. Of moet ik iets aanpassen in de config? In de config van mgcamd is er immers ook een optie bij gekomen (04 enable TPS au).
Misschien heb jij andere bestandjes?

@Jack, ik ga nog eens proberen, kreeg gisteravond 0 beeld op France 4, maar heb wat zitten rommelen en kan zijn dat de bestandjes niet goed zijn. Nog effe de goede terug er op zetten en dan eens zien wat er gebeuren gaat.

Nou helaas pindakaas, hier update niets meer, niet op mgcamd en ook niet op Cccamd op France 4.:(
 
Nou mannen,

Sinds gisteravond upt ie ook niet meer hier :(
 
Ah kijk, ben ik toch niet de enige, dat scheelt alweer...
 
Is een nieuwe mgcamd en Cccam uit met tps fix euuhhh ff kijken waar ik um hier kwijt dan.


Hmmm nergens dus, staan op satlords heren
 
doe ik zeker iets verkeerd,, zet de cfg in keys en de ppp in bin maar krijg wel beeld maar bevriesd na 1 minuut weer :(

gebruik de MGCamd 1.24 fix2
 
wel de file in de bin chmod755 gedaan jack?en lees bij huts ook nog een tip om je tps-bin te wissen.

bij mij deed hij het ook niet maar na een reboot weer beeld. maar ik heb ook nieuwe keys geplaats morgen dus weer even verder testen of hij echt au is.
gr blokker
 
Ik weet niet wat je doet Jack, ik heb de binaries gedownload van Satlords. Ondanks dat hiervan de grootte en de datum gelijk is aan die wat je download via bijv. de Cam downloads van Nabilo, zijn ze toch anders.
De originelen doen net niks, de binaries wat ik bij de Lords gedownload heb werken wel althans... mgcamd. De CCcamd binaire staat er wel op maar is nog niet getest, moet eerst wachten tot de key weer vervalt he.:)

Hij heeft 1x een freeze gegeven na een paar minuten en dacht dus ook even dat het gedaan was, maar een seconde later ging ie vrolijk verder en sindsdien staat hij hier op Multivision 1 al een kwartier zonder problemen of onderbrekingen te draaien.
Ziet er goed uit.:biggrin:
Geen TPS.bin of zo nodig voor zover mij bekend.
 
En met CCcamd update hij ook en blijft ook draaien.

@Guardian: Thanks!;)
 
Ik heb alleen de CFG in keys gezet en de PPP in bin,, er stond in de BIN al een MGCAMD maar moest die verwijderen dus heb ik dat gedaan.
Toen nog die PPP hernoemd naar MGCAMD_1.24

Zal later nog wel eens gaan proberen want ben net thuis dus eerst effe rustig een neut dan eten en dan sporten en dan weer met de Dream spelen :)
 
PPP? Oh bij mij heette hij PPC en die heb ik ook hernoemd. Naar dezelfde naam als jij.
Geniet van je neut! :drinken::)

Edit: laat maar, werkt beiden niet meer (cccamd en mgcamd).:(
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan