nabilosat forum ?

jaap11

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
65
Wie weet waar het NABILOSAT forum en side te vinden zijn ?

De update via de image gaat niet meer dus de url is niet correct zoals het nu blijkt .

Groetjes Jaap

Hoi Jaap, sorry voor de late reply, ik was op vakantie.

Het is wel eens vaker dat een update via de image niet werkt, dan ligt de Nabilosat server er uit. Gewoon een uurtje of een dag later proberen dan doet ie het over het algemeen wel weer.

De nieuwste Nabilosat images zijn altijd ook gewoon hier op Fun te vinden. Mocht je eentje nodig hebben die er niet bij staat, laat het gerust weten, zet ik hem erbij.

Normaliter kom je bij het Nabilosat forum alleen op uitnodiging binnen. Ze hadden dit tijdelijk uitgeschakeld maar ik weet niet zeker of dat nog steeds het geval is.

Je kunt het in elk geval hier vinden.:)

Hoi BT die heb ik ook maar die URL is offline daarbij komt dat de server waar de nabilosat image naar connect ook offline is de Nabilosat image,s heb ik allemaal das het probleem niet ,maar die zijn allemaal leeg dus zo lui als we geworden zijn moeten we alles met de hand erin zetten.

En das waar ik met Nabilosat op vastloop .

Groetjes Jaap.

Het is inderdaad vreemd. Toen ik de link plaatste heb ik hem voor alle zekerheid nog gecontroleerd want het hoofddomein gaf inderdaad een lege pagina maar met het /forum er achter werkte hij op dat moment gewoon nog.

Echter nu werkt niets meer. Berichten geven aan dat hij 11 dagen down is geweest en er is een gerucht dat hij gehacked zou zijn geweest.

Toch is het forum tijdelijk terug online geweest, zoals ik al zei op het moment dat ik de link plaatste. Meerdere berichten geven aan dat alleen het forum wel even in het weekend online is geweest (niet de downloadserver).

Een ander bericht geeft aan dat de server tijdelijk down is voor onderhoud en dat men zeker terug gaat komen.

Ik zou me kunnen voorstellen dat er problemen zijn met instanties en er zaken gewijzigd zullen moeten worden. Maar het is natuurlijk afwachten hoe lang het gaat duren voor ze weer online komen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan