Na het zelf ondernomen telefoontje (woensdag) eindelijk weer wat te horen gekregen van de helpdesk,
ze konden mijn mail niet vinden die afgelopen maandag was verstuurd, wederom mijn verhaal verteld en hij heeft het weer doorgegeven aan de 2e lijns (helaas zijn die niet zelf te bereiken gaat voor hun allemaal via msn).
Na een kwartier al weer een mail met de vraag of ik mijn MKV even door het programma Mediainfo wilde halen en het rapport naar hun door wilde mailen.
Ok, even naar huis gebeld en de vrouw het bestand door mediainfo laten trekken (bleek niet bepaald moeilijk dus haha) meteen weer terug laten mailen dat scheeld weer een dag (dacht ik).
Helaas vrijdag aan het eind van de dag nog steeds geen mail terug en de termijn voor de DOA bij Dunnet was ook verlopen, wederom dus weer gebeld nu op iets andere toon, ik moest toch maar even wachten tot ik bericht had van de 2 lijns, dit ging er helaas bij mij niet in dus ik die meneer toch dringend verzocht om zijn msn even aan te slingeren en te vragen wat er zo lang duurde.
Kwam met een zeer verklaarbaar antwoord! Ze konden geen mail vinden! $%#$&
Stemming werd nu nog iets minder en die man even het verhaaltje in msn laten rammen en toen kwam gewoon het doodleuke antwoord: Oh heeft u dat probleem? nee dat is gewoon een bugje in de laatste firmware van uw mediastreamer (ook van hun).
u kunt even uw firmware downgraden of de NAS via SMB laten lopen.
B;ijkbaar heb ik altijd gedacht dat ik die NAS op SMB had lopen maar bleek later dat hij op de ingebouwde UpNP server liep, dit zou nog steeds geen probleem moeten zijn ware het niet dat de firnware hier niet mee om kan gaan.
Opgelost dus en nu loopt hij als een tiet.
Het apparaat krijgt van mij nog steeds een dikke 8 en de helpdesk de andere 2, is toch samen weer een 10 of toch niet?