nee

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
976
Punten
113
Leeftijd
75
Een man komt bij de huisarts en vraagt of hij iets kon doen tegen zijn geslachtsdeel.
Waarom vraagt de dokter is er iets mis mee.
Nee dat niet maar hij is veel te groot. 25 inch dat is erg ongemakkelijk ik wel hem korter. De dokter aanschouwt het geval en inderdaad een joekel van een penis.

Hier kan ik weinig aan doen, maar misschien weet mijn Indiase dokter vriend Raad.
Dus hij daarheen en onmiddellijk kreeg hij het advies om in het plaatselijke bos op zoek te gaan naar een vrouwelijk kikker. Vraag aan haar of ze met je wilt trouwen, ze antwoord altijd met NEE en op dat moment 5 inch korter.

De man sceptisch ging naar het bos en bij een poel vond hij een vrouwelijke kikker.

Direct vroeg hij. Wil je met me trouwen, nee zei de kikker en warempel ineens zijn penis 5 inch korter.

Hmm toch wel lang 20 inch dus vroeg hij weer aan de kikker wil je met me trouwen. Nee zei de kikker en weer 5 inch eraf nu slechts 15 inch.

Hij aanschouwde zijn penis een tijdje maar vond hem nog te groot,10 inch zou ideaal zijn. Dus weer aan de kikker de vraag wil je met me trouwen. Zegt de kikker op rustige toon dit is de derde keer dat je mij ter huwelijk vraagt, het moge duidelijk zijn dat NEE IS NEE EN BLIJFT NEE

Whahaha vertrouw nooit een kikker en zeker geen vrouwelijke. :ROFLMAO::ROFLMAO:

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Terug
Bovenaan Onderaan