Net 5 HD

Dirk Digicomm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
11 feb 2001
Berichten
806
Waarderingsscore
4
Punten
18
Leeftijd
81
Locatie
Niedersachsen (D)
Net 5 neemt zijn kijkers in de maling.

Gisteren werd een film op de SD zender van Net 5 uitgezonden met het HD logo onder hun eigen logo.

De film zag er echt niet opgepoetst uit.

Als je zo kijkers wilt overhalen om HD aan te schaffen moet het toch echt wel op een andere manier.

 
Oh LoL, dat heb ik gemist, maar het is goed om te weten. Kan echter ook een testuitzending zijn geweest.

 
hoi,

niks nieuws wordt al enige tijd gedaan

net 5 doet bij uitzendingen die via net5 HD in HD beschikbaar zijn aan het begin van het programma even een hd teken in beeld om je er op te wijzen dat het betreffende programma via net 5HD in HD beschikbaar is

dit gebeurt al zolang net 5 HD bestaat

 
Het logo staat niet alleen aan bij het begin van een film.

Ik heb bij het zappen gezien dat het er bij een film in blijft staan en verder niet meer.

De waarde van dat logo wordt hiermee gereduceerd tot nul.

Ik heb nog geen HD, maar ik zou me knap bedonderd voelen als ik niet zeker weet of ik op een HD zender sta of niet. Aan dat logo zou ik kunnen denken dat ik op een HD zender sta en ga twijfelen aan de kwaliteit van mijn installatie.

 
hoi,

is ook na elke reclame voor een tiental seconden te zien.

men maakt bij net 5 gebruik van èèn signaal dat aan alle verspreiders wordt aan geboden.

deze hd feed wordt ook voor de sd uitzendingen gebruikt en dan dus geDOWNscalled

 
Tja, er is zo veel reclame op dat de kans groot is dat je het logo ziet als je tijdens het zappen op deze zender komt.

Helaas geldt dat niet alleen voor deze zender.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan