Niet alle Ned. zenders meer onder 1 bouquet?

L

Loek

Na een scan staat het Canal+ bouguet er niet meer tussen, kan dat kloppen?

Het lijkt wel alsof de kanalen verplaatst zijn...

Hier 4 plaatjes van na een satscan:

astra_bouquet.JPG

Canal Digital:
astra_bouquet_canaldigital.JPG

Canal Satallite:
astra_bouquet_canalsatallite_1.JPG

astra_bouquet_canalsatallite_2.JPG

Volgens mij zit jij helemaal verkeerd te kijken @Loek, ik heb het in 1 van de pm's al gezegd dacht ik, en nu zie ik de foto's zoals ik nu zie kijk jij niet in het bouqet, maar zit jij in de "Satelietten"(groen) of "providers" (geel) te kijken...

Nogmaals druk nu eens op de blauwe toets als je in dat scherm zit, dan moet je toch in het bouqet terechtkomen, en anders weet ik het ook niet meer...

ja dat weet ik, maar dat heten ook bouguetten, als ik joske of pet123 download, dan krijg ik nog steeds die vreemde verdeling als ik onder b.v. astra 19 kijk..

de vraag is, of iemand anders ook diezelfde verdeling heeft (dus ned. zenders verdeeld over 2 bouguetten)

Heb je op je pc een settingslijst gemaakt met de Nederlandse kanalen in het bouquet "canal+ Loek" dan zal zodra de Dreambox wordt afgestemd op een Nederlands kanaal de originele provider naam "CANALDIGITAAL" worden toevoegt door de Dreambox zelf aan de provider lijst met de eventuele ontbrekende zenders.

Alle settingslijsten worden gemaakt voor de bouqueten lijst.(onder de blauwe knop zoals Freggel al melde)

Ik heb op mijn Dreambox ook een Canal Digitaal Satelliet erbij gekregen, alleen kan ik Talpa nog niet vinden.
Wat ik wel vond was een tweede Yorin en Versatel Voetbal.
Maar dit was dus met een gewone scan, niet middels een settingslijst ofzo.

nou ik heb niets zelf toegevoegd, het is na het installeren van een nieuwe img, dan is canal+ volledig vervangen met die 2...

ik kom trouwens yorin en versatel ook tegen (alle 2, 1 x)

Bedankt voor de hulp tot dusver.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan