nieuw image erop zetten

saat

Sr. Member
Lid sinds
3 jan 2003
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
65
Ik ga open atv 5.3 op mijn db 8000 zetten maar heb allang geen andere image erop gezet is al paar jaar geleden hoe zit dat met die oe nu dan moet ik daar nog iets mee doen nu ?
 
Ik dacht dat je de image op een usb moest zetten deze aansluiten en dan aanzetten. Zeker weet ik het ook niet meer.
maar de eenden weten het vast wel.
 
dat klopt op mijn andere ontvanger is dat zoo geen db opstarten gle knop drukke op ab dan 2 installen maar mijn vraag is met die oe versie hoe zit dat nu ?
 
Als het goed is en hij heeft de juiste image bestand voor de DM 8000 opgehaald  dan is dat een NFI bestand en moet gewoon zoals alle images voor de DM 8000 geinstalleerd .
 
Yep heb juiste nfi
 
draait goed die open atv moet ik zeggen
 
wacht nog maar een paar weken en herhaal dan je bevindingen.........
 
die draait al anderhalf jaar bij mijn dochter op de gi lite nooit probs
 
Deh ken nie 5.3 is pas een half jaartje uit. Hahahaha

Maar een dreambox is een ander toestel . En ja als je de box standaard laat zal hij best goed werken.

Maar ga maar eens op zoek naar een mooie skin.......
 
op de box van me dochter draait inderdaad de 4.2 skins snap niet wat je bedoelt maar heb geen problemen ermee !
 
Ik bedoel mijn ervaringen tamelijk flinke image en bij aanpassingen onstabiel. Maar als je hem installeert en je hebt de box draaiend dan is er niks aan dec hand. Er  zitten in de lijst skins waarvan je uitgaat dat die werken.

Maar er ziijn erbij die de image laten crashen en moet je opnieuw beginnen  Dat is waar ik voor waarschuw En bedoel verder niks mis mee dus wees niet bezorgd.

Het is een afgeleide van openpli en die heeft ook regelmatig problemen.

Maar puur installeren en verder afblijven van mogelijkheden zal  er niks gebeuren

Hoe bevalt de zaptijd ik vind die tamelijk lang.
 
ik draai op oscam moet zeggen geen probs met de zaptijd  cccam duurt inderdaad wat langer och ja zo heeft iedere image zijn gebreken
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan