Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lolsorry dat weet niet iedereen.
Ff aangepast
Ga eens met je tijd mee Sat-Ed dat wil je toch niet meer….. van 0 naar 100 in 4.0 sec daar moet ik met me brommer me best voor doen! En wat dacht je van de benzine prijs?Maare een nieuwe ladyshave?
Of zit er toch nog iets in met verbranding
Heeft dat ding een trekhaak die minimaal 2 ton mag trekken?Ga eens met je tijd mee Sat-Ed dat wil je toch niet meer…
Rij sjoemel diesel lolEn wat dacht je van de benzine prijs?
Ja met een trekhaak, alleen deze bestuurder heeft een code 100 rijbewijs en geen zin om steeds, extra geld af te tikken voor het verlengen van alle rijbewijzen, dus max 1500 kgHeeft dat ding een trekhaak die minimaal 2 ton mag trekken
De mijne is nog niet binnen maar 520 km WLTP schijnt hij echt te halen. En idd hij laad als een gek, er is nog maar 1 laadstation in Nederland die dat kan leveren.Hoe ver komt die Dicke bak op een acculading?
De grote variant.66 of 87 KW ?
Op me telefoon zit meer. Xpeng is eigenlijk en software bedrijf dat toevallig auto’s erbij maakt. Maar je krijgt genoeg OTA updates.Hopelijk zit er niet teveel spyware in zo'n Xpeng![]()
Je bedoeld dat alle verzamelde data wordt geupload?Maar je krijgt genoeg OTA updates.
Als ik mijn telefoon meeneemt, weet ik het 200% zeker.Je bedoeld dat alle verzamelde data wordt geupload?