Nieuwe auto van Dick

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waardering
281
Punten
83
Leeftijd
58
De nieuwe auto van Dick

Wire is Dick?

Ahhhh….. sorry dat weet niet iedereen.
Ff aangepast

Maare een nieuwe ladyshave?
Of zit er toch nog iets in met verbranding
Ga eens met je tijd mee Sat-Ed dat wil je toch niet meer….. van 0 naar 100 in 4.0 sec daar moet ik met me brommer me best voor doen! En wat dacht je van de benzine prijs?

Ga eens met je tijd mee Sat-Ed dat wil je toch niet meer…
Heeft dat ding een trekhaak die minimaal 2 ton mag trekken?
Rap optrekken kost alleen maar rubber... Die kun je beter op een andere manier verbranden ;)
En wat dacht je van de benzine prijs?
Rij sjoemel diesel lol
Ene je weet waar ik woon toch?
Hoezo nl benzine...
Was sagen sie?
Lol

Heeft dat ding een trekhaak die minimaal 2 ton mag trekken
Ja met een trekhaak, alleen deze bestuurder heeft een code 100 rijbewijs en geen zin om steeds, extra geld af te tikken voor het verlengen van alle rijbewijzen, dus max 1500 kg

Valt me mee 1500 @Nummer10
Maar goed spul is voor deze jongen nog niet te betalen... Zeker de rekening van de garage niet.. doen het meeste nog zelf en dat zal lastig zijn met dat nieuwe spul.
Wens je veel leuke km @Nummer10 !

66 of 87 KW ?
(niet dat het veel uitmaakt met een laadvermogen van 450 KW:ROFLMAO:)

Ik heb een 85kW accu in mijn stekkerbak zitten maar ben wel wat teleurgesteld in de actieradius....

Hoe ver komt die Dicke bak op een acculading?

Hoe ver komt die Dicke bak op een acculading?
De mijne is nog niet binnen maar 520 km WLTP schijnt hij echt te halen. En idd hij laad als een gek, er is nog maar 1 laadstation in Nederland die dat kan leveren.

Hopelijk zit er niet teveel spyware in zo'n Xpeng :sneaky:
Op me telefoon zit meer. Xpeng is eigenlijk en software bedrijf dat toevallig auto’s erbij maakt. Maar je krijgt genoeg OTA updates.

• Like
Waarderingen: Peer
  • Like
Waarderingen: Peer
Het lijkt mij wel eens grappig om uit te lezen wat zo'n auto precies aan data upload.
In het geval van een nieuwe auto kan ik ergens begrijpen dat er veel data naar de leverancier/fabrikant gaat, want die wil natuurlijk weten of de auto goed functioneert, maar wat nou wanneer je de auto al 4 jaar hebt?

Ik heb destijds de SIM kaart uit het motormanagement van de Ford die ik destijds had, gehaald en werd gesommeerd die weer terug te drukken omdat de motorgarantie anders kon verlopen.
Ik heb een pittige reactie teruggestuurd met daarin onder andere dat ik me niet voor kon stellen dat de motor ook maar iets te lijden heeft van het ontbreken van die kaart en ze een rechtzaak tegemoet konden zien omdat ik kennelijk zonder dat ik ingelicht ben, gevolgd wordt, dat mag van de AVG niet.
Ze bonden direct in maar gaven wel aan dat ze nu de historie niet konden zien, ik zei dat ze die bij de reguliere beurten ook uit konden lezen, dat doen ze sowieso wel (gaf ik aan).
De auto had ook wifi aan boord maar die gebruikte ik niet, ze gaven aan dat ze op die manier ook wel de gegevens uit konden lezen.
Ik vind het van de zotte dat je kennelijk niet meer lekker anoniem lekker rond kunt toeren, op zich best wel een zorgwekkende ontwikkeling want buiten de fabrikant om zijn er echt wel andere diensten die het kunnen gebruiken. (als ze dat al niet doen.....)

Nog een rede om in die oude bakken te blijven rijden ;)

Hosting Fun

Terug
Naar boven Naar onder