Nieuwe datum FreggelBBQ.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.161
Waarderingsscore
573
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
De pm's zijn zojuist verzonden naar de "vaste" gasten. 

Maar voor degenen die het ook eens leuk zouden vinden om er eens bij te zijn, de BBQ is op zaterdag 3 September, 1 dag voor het jaarlijkse Bloemencorso,
ik wil namelijk als iedereen er is, na het nuttigen van een bakkie koffie even naar een Corsotent wandelen zodat iedereen eens kan zien hoe zo'n praalwagen in de bloemen gaat. 

 
Hmm. al 3 die niet kunnen ( Scubadiver,Hangslot en Boets )  , hopelijk niet nog meer, want dan wordt het groepje wel erg klein. 
 
Prik je toch een andere datum, zij die niet kunnen zijn niet de minsten.:) ;)
 
Weet ik Multispeed, maar als er nu nog een keer een andere datum geprikt moet worden dan wordt het volgend jaar.

Ik hoop alleen dat dan de afgeleverde voorraad nog niet op is. :biggrin: 




 
Er zijn er een paar op vakantie dat weet ik, maar ik heb er ook een pm gestuurd die intussen al online geweest zijn. :biggrin: 

BB is watching!!!! 

mannen graag ff een antwoord, ondanks dat ik bij mijn maatje B gezegd heb dat het op 3 september is. 

Ohja, we moeten nog even een soort van vervoer zorgen voor Multispeed, want zijn trouwe voeten doen het niet zo goed meer.... 

Ik heb nog een kruiwagen staan, maar als M daar in ligt dan kan er voor onderweg geen krat bier meer bij, dus een steekwagen is handig, ik heb er eentje maar die heeft een lekke band. 

Komt er iemand met een nieuwe auto dan is het geen probleem, we jatten gewoon ff de spuitbus uit de kofferbak. 

( Pm's zijn trouwens verstuurd met cc, ik weet niet of dit voor 100% werkt ) .
 
Ik ben er zal de zon meenemen. :cool:
 
En DRZ en Multispeed ook? :biggrin: 

Boets komt ook, en die 2 van Fun ook....

Nou nog antwoord van Frans en Blokker, en dan is de bende weer compleet.
 
over welke datum gaat het nu?
Nog steeds 3 september?
 
Yep Scubadiver het gaat nog steeds over 3 september, ik verzet de BBQ niet meer, anders blijf ik bezig. ;) 

Jij had op die dag toch een feestje?  Of ga je dat verzetten. ;) 

Er komen nog BBQ's zat, maar nu is het juist de zaterdag voor het Bloemencorso hier, en daar heb ik me op vastgebeten.

Ik zie die mannen al zitten met een "tikhamertje" .


ohja, ik denk dat er van dat vrachtje bier wel iets overblijft....
 
das wat moeilijk verzetten  lol.....
Moet ik zo'n 70 man verzetten ....das minder.
Maar laat die mannen eerst hamertje gebruiken en daarna het gerstenat.....tikken anders zo de bloemen er weer af..... :p
 
Nou, de Bourgondi?rs kennende, als ze eenmaal aan het vreten en het zuipen zijn, dan merken ze niet dat de gastheer er even tussenuit is. ;) :biggrin: 

Scuba, alvast h??l veel plezier met jou [dubbel]feest, de en 50 en de ander 60.... 

We zien mekaar volgend jaar wel!

En besluit je toch dat je 70 man gaat verzetten??? Denk aub aan je rug!!! 
 
Ik zal DRZ vragen als jij Multi vraag dan hoor ik het wel.
 
@Nummer10
Multi leest mee, neem tegen die tijd contact met je op.
 
Hieronder een filmpje van de wagens die in aanbouw zijn, zoals het er nu voorstaat gaan we bij de tweede in het filmpje even kijken. 
Nummer 4 of nummer 9 kan ook, deze zitten ook op loopafstand.

Er moet alleen iemand met een kruiwagen rijden, want daarmee moet Multispeed vervoerd worden. :biggrin:



https://vimeo.com/178473687
 
helaas, kan de derde ook niet. heb een verjaardag die ik niet kan afzeggen.
Gr Blokker
 
Jammer Blokker, volgend jaar dan wellicht. ;) 

 
En waarheen prijs enz? :klappen: :klappen:  ik heb zon honger wil misschien met mijn hele gezin  komen :devil:
 
@Pipo, over de prijs wordt niet gesproken, het is gewoon een gezellige bijeenkomst met een stel hobbyisten, en er wordt meestal voor de gastheer wel iets lekkers zoals een drankje oid meegebracht. 

Maar gezien het feit jij nu al verrekt van de honger, lijkt het mij beter om nu maar te gaan eten, en tja, meebrengen van het gezin??? 
 
Maar even iets anders.

We BBQ-en hier tegenwoordig anders, en de buiken zijn goed en beter gevuld! 

1 lekker stuk vlees, en ipv een stuk stokbrood, doen we er lekkere roerbakgroentes/salades, en gebakken aardappels of iets uit de frietpan erbij, en vers brood recht van de bakker. 

Salades voor op het brood ipv kruidenboter.

Dit alles wordt opgediend op een bord of schalen die op tafel gaan, een biertje of een wijntje erbij, en smullen maar!!! 

Het spijt me, maar heren BBQ-ers, zoals het er nu voorstaat, dit jaar maar 2 stukken vlees...... 


 
Drz. Kan helaas niet komen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan