Nieuwe eigenaar DB500

M

madmacx

Nieuwe eigenaar DB500

Ik kom er niet meer uit. Heb op de breambox Gemini 350. Via bleu panel: radergast 4 beta_47, radegast_config en radergast conf edit gedownload en geïnstalleerd. Via Dcc AutoRoll.Key en SoftCam.key in var/keys gezet. Maar nu loop ik vast, vroeger was het zo makelijk met fun, tit, MR. en joker.

Na bijna 3 slapeloze nachten kan ik wel wat tips gebruiken.

BD-500 Gemini 350 , 16E, 19,2E

De eerste vraag die je je moet stellen is je af te vragen wat je wilt.

Je kunt mgcamd nemen, radegast of ook de steeds populairder wordende CCcamd als emu.

Gezien je andere uitspraak over Fun, Tit, MR. en joker neem ik aan dat je gratis naar bepaalde zenders wenst te kijken, maar dan stuit je op een aantal problemen.

Zo worden momenteel zowat dagelijks de sleutels voor taquila gewijzigd, die van TPS vaak meermaals per dag en die van premiere liggen er weer uit.

Buiten dat komt daar nog bij dat wij normaliter geen illegale zaken op dit forum bespreken.

Soms heb je ook meer nodig dan alleen een AutoRoll.key en Softcam.key maar meestal word dat wel in de benodigde pakketjes bijgeleverd.

Doch op dit moment zit zo'n beetje alles dicht voor de Dreambox, of je moet dagelijks willen gaan sleuteltjes wisselen c.q. softcam.key vervangen.

Als dat niet is wat je bedoeld, dan zou ik willen adviseren om je vraag iets beter te specificeren zodat duidelijk word wat je graag zou willen weten.

Laat hem eerst eens duidelijk zeggen waar hij op vast loopt?

Het kan inderdaad op en cs zijn, maar voor hetzelfde loopt de boel met de huidige image en verkeerde cam's niet goed meer, en wenst hij alleen de fta-kanalen te ontvangen?

Een nieuwe settingslijst doet vaak wonderen, en die staan hier al in de downloadsectie. ;)

Dus nogmaals wat loopt er vast, jijzelf of de Dream? ( Var )

Ik gaf alleen een voorzet van bepaalde mogelijkheden die er aan de hand zouden kunnen zijn. Zit een van die mogelijkheden er tussen, dan kan hij alvast vooruit.

Uiteraard dacht ik er ook aan om hem meer duidelijkheid te laten geven, daarom staat er als laatste alinea:

Als dat niet is wat je bedoeld, dan zou ik willen adviseren om je vraag iets beter te specificeren zodat duidelijk word wat je graag zou willen weten.
;)

Ik heb een dreambox gekocht om mee te spelen. De nederlandse zenders heb ik al gratis via de kabel. Ik ben zoals een ieder, als ik iets gratis kan krijgen neem ik het. Maar dat zijn dingen die hier niet besproken worden. Maar als ik het goed begrijp zit ik op het goede spoor met wat ik tot nu toe heb gedaan. Ik dacht op premiere ligt te krijgen, maar ik moet dus de spaanse proberen. Bedankt voor de aanmoediging BT.

@freggel1.

Ik was vast gelopen, de dreambox is 2 keer vast gelopen.

Over de settings heb de settings van lijst van 23-3 opgezet de eerste keer en toen liep die vast, daarna niet meer geprobeerd.

PS. loopt er nog een rat2k rond?

Probeer dan eens een andere emu zoals mgcamd of ccamd, maar dan wel met een 500 niet teveel erop zetten, vastlopers komen vaak door een vollopende var. ;)

En vwb het bespreken hoe kanalen open te krijgen, dat mag hier bij mijn weten wel besproken worden, maar zolang je geen links waar keys te vinden zijn of keys hier wegzet, mag er heus wel iets gezegd worden. (Of ik moet nu abuis zitten? )

Ik weet dus niet in hoeverre je bent met je dream, maar met ftp-programma's als dcc, of gewoon via je browser, kun je een softcam eruit halen, en bewerken met een tekstprogramma als editpad-lite.

Gewoon even de softcam.key uit je map varkeys halen, en dan de juiste sleutels erin enzovoort. ;)

Voor wat betreft het bespreken van hoe kanalen open te krijgen mag het hier eigenlijk helemaal niet.

Maar we willen wel eens een oogje dichtknijpen als er maar geen handleiding wordt en zeer zeker geen links of keys.

Taquila en TPS kun je dus proberen, bij Huts zijn er wel eens wat bestandjes te krijgen, doch hou er rekening mee dat momenteel ook Taquila zo ongeveer dagelijks aan het wijzigen is met de sleuteltjes.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan