S
SEVEN
Hallo , wat begonnen is met een simpel ontvangertje en shotel ongeveer een jaar of 5 geleden begint nu toch wel bijna uit zijn voegen te barsten ,het is meer een hobby geworden om er mee bezig te zijn dan tv kijken, ik heb me deze week een nieuwe shotel gehangen van 110CM ik heb de oude gewoonweg vervangen omdat ik op hotbird en op astra 2 minder goede ontvangst had ong maar een +-53 % ontvangst , op astra en hotbird heb ik nu 80 a 90% ontvangst ,maar ik kan 1W 5 w en dergelijke niet meer ontvangen, wat heb ik hierin verkeerd gedaan
Dit is min werkwijze
nieuwe shotel geplaatst en uitgericht op 19,2 tot ik mijn beste signaal had vastgezet en ontvanger staat voorgeprogrameerd om de rest van sattelieten zelf te vinden ,je kunt deze ook handmatig insteken maar?....Weet niet hoe te doen. als iemand tips voor me zou hebben? alvast bedankt Frederik
dreambox 800 HD
SCHOTEL 110 cm
vysion motor
Dit is min werkwijze
nieuwe shotel geplaatst en uitgericht op 19,2 tot ik mijn beste signaal had vastgezet en ontvanger staat voorgeprogrameerd om de rest van sattelieten zelf te vinden ,je kunt deze ook handmatig insteken maar?....Weet niet hoe te doen. als iemand tips voor me zou hebben? alvast bedankt Frederik
dreambox 800 HD
SCHOTEL 110 cm
vysion motor
Laatst bewerkt: