Nieuwe versie forum software!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
36.035
Waardering
1.598
Punten
113
Leeftijd
62
Locatie
State Penitentiary
Beste gebruikers.

Afgelopen nacht hebben we het forum fors geupgrade. De bedoeling was binnen de 2.2.x versie te blijven, maar min of meer per ongeluk is gelijk door geupgrade naar 2.3.10 dus een volledig nieuwe versie.
Aangezien alles goed lijkt te zijn, kunnen we gelijk verder want dit lag toch al in de planning, zij het dan eerder voor komende week.

Bijna alle stijlen kun je nu ook op licht of donker zetten. Gebruik hiervoor het kleine bolletje naast de stijl keuze. Probeer het maar eens uit, de rode stijl ziet er in het donker ook best mooi uit!

Mochten jullie iets vinden wat er anders uit ziet of niet goed, vreemd of anders werkt dan voorheen, laat het dan a.u.b. even weten in het kwaliteits- en ideeënbusforum middels een berichtje.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Naar boven Naar onder