Ik ben bezig om mijn Nintendo weer aan de praat te krijgen, maar ik loop tegen een probleem aan.
Ik heb dat ding een paar maanden geleden even aan de kant gelegd ivm verandering van mijn computerkast en ook de tv.
Nou wou ik dat ding vorige week aansluiten, hij doet het gewoon alleen de externe harde schijf is niet meer zichtbaar in het menu van de Wii.
De harde schijf gaat gewoon aan, en ik hoor gewoon een lichte brom, geen getik of gepiep, dus volgens mij moet deze nog gewoon goed zijn?
Ik heb hem ook al eens aangesloten op mijn pc, maar deze ziet hem ook niet.
Kan dit aan de Y kabel liggen?
Er staan op de schijf heel veel mooie games die ik liever niet kwijt ben.
Heeft iemand voor mij de tip hoe ik die externe harde schijf via de Wii weer aan de praat krijg?
Ik kan hem ook los in mijn pc aansluiten om te kijken of er iets mis mee is, maar dat heb ik nog niet gedaan.
De Wii doet het gewoon als ik er een origineel spel in doe.
Tips zoals de hd aan de onderste usb te hangen heb ik al gedaan.
Ik heb nog wel een reserve staan, maar deze is niet omgebouwd met de Wasabi chip.
Wie kan mij verder helpen, of heeft nog wat antiek spul liggen?
Ik heb hier in 2024 ook al eens op topic voor geopend.
Ik heb dat ding een paar maanden geleden even aan de kant gelegd ivm verandering van mijn computerkast en ook de tv.
Nou wou ik dat ding vorige week aansluiten, hij doet het gewoon alleen de externe harde schijf is niet meer zichtbaar in het menu van de Wii.
De harde schijf gaat gewoon aan, en ik hoor gewoon een lichte brom, geen getik of gepiep, dus volgens mij moet deze nog gewoon goed zijn?
Ik heb hem ook al eens aangesloten op mijn pc, maar deze ziet hem ook niet.
Kan dit aan de Y kabel liggen?
Er staan op de schijf heel veel mooie games die ik liever niet kwijt ben.
Heeft iemand voor mij de tip hoe ik die externe harde schijf via de Wii weer aan de praat krijg?
Ik kan hem ook los in mijn pc aansluiten om te kijken of er iets mis mee is, maar dat heb ik nog niet gedaan.
De Wii doet het gewoon als ik er een origineel spel in doe.
Tips zoals de hd aan de onderste usb te hangen heb ik al gedaan.
Ik heb nog wel een reserve staan, maar deze is niet omgebouwd met de Wasabi chip.
Wie kan mij verder helpen, of heeft nog wat antiek spul liggen?
Ik heb hier in 2024 ook al eens op topic voor geopend.