nokia 3210

G

gert 2000

ik heb een nokia 3210 geprobeerd te unlocken van dutch tone versie o6.00 de telefoon gaat nog wel aan maar ik heb geen nederlands meer voor de rest erkt alles behalve het bellen dat lukt niet meer hij komt met de melding no net work coverage en ik kom er niet meer in met de dejanflascher is hij nog te redden.

gr gert

 
Hoi gert,

Wat heb je precies gedaan?

Heb je als start adres 260000 gebruikt en de juiste fls file geflashed?

Als je *#06# indrukt als je telefoon aan staat klopt het imei nummer met het nummer dat achter op de telefoon staat?

Welke talen kun je selecteren?

Remco

 
ja ik heb als startadress 260000 gebruikt dat doet trouwens de deajanflascher die ik gebruik vanzelf en het imei nummer klopt ook en de talen die ik kan selecteren zijn engels duits en nog vele anderen maar geen nederlands en ik heb de fls file gebruikt die in de flascher zit was wel de goede fls file ik heb bij andere

telefoons nog geen problemen gehad maarja eens moet de eerste zijn . maar is hij nog aan de gang te krijgen.ik kan hem wel uitlezen maar niet meer progammeren.

gr gert

 
Als je al vaker een telefoon v6.00 geflashed hebt weet je dat je de telefoon met de juiste fls file geflashed hebt.

Als je opnieuw de telefoon wilt flashen wat voor een foutmelding krijg je dan?

Heb je flashid 001F00C0 deze wil nogal eens wat problemen geven.

Je kunt het ook proberen met de software van Jethro,dit gaat automatish,als je het wilt hebben geef me dan je emailadres.

Remco

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan