Nokia 9500 -> ALL CAM?

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Stefaand

Hi beste Sat Freaks,

ja, ik heb nog steeds mijn Nokia 9500 naast de Humax 5400.

Nu wou ik eens weten of er reeds een DVB2000 versie bestaat of op komst is die van de embedded Irdeto Cam een ALL CAM maakt ?

Heeft iemand hier meer info over ?

Bedankt,

groetjes,

Stefaan

(stefaand@myrealbox.com)

ICQ: 51948390

 
bij mijn weten is dat je dvb2000 in je ontvanger hebt dat je irdeto cam een allcam zal zijn.

anders kun je niet naar p***w**** kijken en ook geen o*f(o*f werkt alleen vanaf dvb2000 versie 182.0)

suc6

 
Wat Stefaan wil zeggen is FREE CAM met de mogelijkheid om ook seca te decoderen zoals in de Humax denk ik, niet?

Aangezien ik ook nog een 9500 heb staan intereseerd mij dit ook wel.

Greetz

Ruff Rider

 
Ruff Rider,

ja dat klopt, ik wil eens weten of ik ook SECA en Viaccess kan decoderen met de Nokia. Ik heb geprobeerd met de nieuwe versie van Wallbanger...maar hij werkt enkel op Irdeto. Blijkbaar moet er een andere versien van DVB2000 erin, maar die schijnt in de maakt te zijn ?????

Stefaan

 
Hallo,

Ben hier ook al enige tijd mee aan het experimenteren.

Wallbanger loopt inderdaad goed op de MM9500 maar alleen in de standaard Irdeto-optie.

HBemu krijg ik helemaal niet aan de praat.

Zou toch mooi zijn om de "good-old" 9500 om te kunnen toveren in een multi-encryption machine....

Groetjes, MATTHIJS

 
Heren, dit gaat niet over dvb2000.

Topic wordt gesloten. Als je over Emu's wil praten hebben we een forum daarvoor en over Loggers hebben we ook een forum, graag naar het juiste forum verhuizen a.u.b.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan