Nood pakket.

janblues

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
418
Punten
83
Leeftijd
73
Wat neem ik om water te kunnen koken.
Ik zie veel kleine gas toestellen de een goedkoop
en de andere een stuk duurder.
En ze zien er allemaal gelijk uit.
De een mer 4 flessen de ander met 8.
Iemand met ervaring?

Even geen onzin. :ROFLMAO:
Dr.Z de zon komt hier bijna niet meer.
Net weer een beving geweest van 2.0.
Door al die verzakkingen teveel schaduw.
The matrix ik ben maar een arme Groninger ik krijg hier niks op een pallet.

Ik bedoelde dit toestel.

Het lijkt er overal het zelfde uit te zien maar de prijs niet.

Daar was ik ook al een beetje bag voor.
Ik had liever een met een slang en echte koppelingen.
Maar de vrouw zegt het mot ook wat liekn op mien aanrecht.

Ow ja... De pleuris Breekt uit en het moet staan in het interieur....
Naja heb ooit eens tegen iemand gezegd die niet wou dat we op zondag de klus van zaterdag nog even moesten afmaken aan een verstopte riool...
Dan maar ophouden tot maandag!

Laatst bewerkt:
Ik ga het zien the matrix.
Komt straks binnen.
Het is zoals ze zeggen voor 3 dagen. Ik denk dat ik toch ook maar wat lek spray ga halen.

ik heb me niet vrrdiept in een noodpakket, en ga het ook niet aanschaffen. Mocht de energie 3 dagen uitvallen dan is er mi iets ernstiger dan een kabelbreuk. Mocht er de pleuris uitbreken heb ik genoeg voorraad dan?? E dagen lukt me wel. Jammer dat dan een groot deel van de vriezer in de klikko kan .

Die 3 dagen begrijp ik ook niet.
Maar we zijn wel heel afhankelijk van stroom.
In een winkel kan je niks meer afrekenen. De oude kassa staat bij de kringloop.

Die 3 dagen begrijp ik ook niet.
Die 3 dagen is gebaseerd op de tijd dat de voorzieningen zijn uitgeschakeld door een cyberaanval op onze infrastructuur. De kans dat de Russen ons fysiek aan gaan vallen is verwaarloosbaar, hackpogingen komen vaker voor.

Maar we zijn wel heel afhankelijk van stroom
Hoofdzekering er uit en voeden vanaf de andere kant zodat de panelen weer draaien.
Verder genoeg brandhout en eten dus laat maar komen
Red me wel 3 week

Ik heb een buta gas stelletje en genoeg blikvoer en frisdrank dus red me ook wel.
Op de autoradio kan ik evt. nieuws luisteren als het per sé moet zijn. Maar mijns inziens is het allemaal bangmakerij.

Ik hoop het BT.
Ik vraag me af of er nog uitzendingen zijn met een cyber aanval.

De noodzender werkt altijd, die wordt bij stroomuitval gevoedt met een aggegraat en is niet echt afhankelijk van internet verbindingen.

Juist. Alleen zullen ze dan vermoedelijk wel wat meer noodaggregaten nodig hebben want zonder steunzenders kom je niet het hele land door.

Wij hebben hier dit jaar ruim 24 uur zonder stroom gezeten, op 1 ding na, whatsapp, deed er niks meer.

Gelukkig kaarsen en zaklampen in huis.

Maar na dit gebeuren toch even gekeken naar wat als dit nog een keer gebeurd, en langer dan 24 uur
Onze diepvries is goed gevuld, meestal ligt hierin ook voorgegaard vlees in.

De koelkast daar ligt altijd frisdrank, water en gerstennat in.

BBQ's heb ik 3 gas en houtskool, dus daar ook een goede voorraad van.
Kachelhout meestal een kuub of 3, en een aantal flessen brandgel enz.
Wel na die stroomstoring extra zaklampen en batterijen gekocht.

Dus om eerlijk te zijn, een aanvullend noodpakket heb ik niet nodig denk ik.

Deze aangeschaft 9200HDES-1/3 ATSR (EURO V) en deze ATS 4/63HD aangesloten valt stroom uit agregaat springt aan en redelijk alles kan doorgaan . kan nog tv kijken genoeg opgenomen diepvries ligt vol water genoeg maar voor de rest is het op dit moment bang makerij . we wachten af. oja en genoeg diesel ingeslagen

De kans dat de Russen ons fysiek aan gaan vallen is verwaarloosbaar, hackpogingen komen vaker voor.
Dat is mijn verwachting ook, ik denk daarvoor bij dat er wil iets fysieks gaat gebeuren en dan denk ik aan drones die in het havengebied van Rotterdam de boel op scherp zetten.
Sinds kort staat erbij ons op een locatie een RF drone radar omdat men geschrokken was over het aantal drones in het havengebied.

Zelf heb ik ledlampen en een waterfilter gekocht die je op de accu’s van gereedschap kan zetten zodat je toch licht en water hebt en we hadden nog wat gasflesjes en gaskooktoestel van het kamperen. Voor de gezelligheid hadden we tijdens het kamperen altijd een radio/cd/tape met sw/mw en fm met heel veel cd’s en tapes die ik al heel lang niet meer gehoord hebt. Stroom komt van de PV panelen en thuisaccu’s af.

• Leuk
Waarderingen: Peer

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Terug
Bovenaan Onderaan