Nummer van kamer van koophandel te "leen" gevraagd...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.146
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Tja ik ben opzoek naar een abbootje voor mijn gsm, en nou kom ik ( denk ik) iets leuks tegen:

Inclusief:


GRATIS Acer Laptop



GRATIS TomTom One navigatie



2x GRATIS Nokia 6021



slechts € 12,50 per maand per aansluiting (ex. BTW)



Geen entreekosten



minimaal 2 aansluitingen



24 maanden GRATIS onderling bellen



bellen vanaf € 0,09 per minuut


 

 


Voorwaarden



U dient een geldig uittreksel van de Kamer van Koophandel mee te sturen



Er dient minimaal voor € 5,- per maand gebeld te worden.



Levertijd laptop zal circa 6-8 weken bedragen.


 

 


INFORMATIE ABONNEMENT



aansluitkosten 0,00



Maandelijkse kosten 12,50 per maand



Maandelijkse belbundel



GEBRUIKSKOSTEN



piek naar vast 0,09



dal naar vast 0,09



piek naar mobiel 0,18



dal naar mobiel 0,14



sms kosten 0,18



overige kosten


 


starttarief € 0,02 per gesprek


 


bellen naar T-Mobile mobiele nummers: € 0,14


 


prijzen zijn exclusief 19% BTW


 


OPTIONELE BUNDELS



sms bundel n.v.t.



mms bundel n.v.t.



gprs bundel n.v.t.



ADMINISTRATIE / VERZENDKOSTEN



verzendkosten 19,95





Nou ben ik hierin helemaal niet thuis!!!

Dus als het niks is, boor het aub per direct de grond in...

Maar als het wel wat mocht zijn, kan dit op een "geleend" kvknummer???

Ohja het staat op gsm.nl en verdere tips zijn natuurlijk van harte welkom!

 
Daar hoort deze thuis...

 
Sommige hebben geen nr. van de KvK. bv. Gemeente, brandweer enz.

Meestal neemt men genoegen met een visitekaart en/of briefpapier.

Of jij begint gewoon een eigen bedrijfje (in sat en pc).

Suc6,

;)

Nr.10

 
@ Freggel,

Hoeveel gratis belminuten zitten erbij per maand? Anders wordt het nog erg duur. Over het algemeen is het zo dat je de spullen die je erbij krijgt dubbel en dwars terug betaald, maarja dat is een kwestie van rekenen. Ik blijf erbij dat je beter een los abbo kunt nemen, heb hier zelf 3 x een vodafone abbo van € 5,95 per maand, daar heb ik 150 gratis belminuten voor per abbo en als ik een telefoon wil ga ik naar de winkel koop er ééntje met een prepaid kaartje (beetje leuk toestel met kaart varieert tussen de 40 en 70 euri)bel de gratis belminuutjes op die erbij zitten,

laat het toestel unlocken en je hebt b.v. een mooie nokia6230i voor een paar tientjes.

Boets.

 
Nu ik kijk 0 dus...

Je bent zelfs verplicht maandelijks voor €5,- te bellen.

Dus dat schiet niet op...

Maar ik was gisterenavond eigenlijk een beetje aan het rondneuzen voor een leuk pakketje met een klein abbonement, en idd wat belminuten, en daarbij een tomtom oid.

 
Ik heb een telfort abbotje van 7euries per maand met 400 belminuten.

Zoveel bel ik van mijn levensdagen niet en als mijn foon stuk is, dan haal ik voor een paar tientjes een nieuwe....

Als dat ding maar belt, dan vind ik het wel best!

Tegenwoordig lach je jezelf rot met de belkosten... ik vraag mij af waarom ik mijn KPN lijn nog moet aanhouden..

( voor het adsl natuurlijk)

 
Ik ga morgen er even opuit voor een leuke gsm met een "klein" betaalbaar abbotje met belminuten.

Welke winkel kan ik het beste naar toe gaan?

Welk abbonement is het beste?

Welke gsm?

Met of zonder leuke aanbieding erbij?

 
Hi Corné,

Hier in het grensgebied vind ik vodafone zonder meer de beste provider, andere providers willen nog al eens overspringen op proximus, je weet waar ik zit, op vodafone na springen hier op de werf alle andere providers over op proximus, vodafone is hier de enigste die zijn bereik houdt. En voor leuke aanbiedingen kijk dan maar eens op http://www.gsmweb.nl. En ja wat een telefoon betreft, dat is voor iedereen verschillend, is net wat wil je er buiten bellen nog meer mee ? Persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van Neukia.

Groeten,

Boets.

 
Ja Neukia is wel een goed merk, ben ik zelf ook nogal gecharmeerd van, ik heb T-mobile en die gaf bij Boets ook nog een goede ontvangst in tegenstelling tot mijn vroegere provider Telfort.

 
Die wordt het als het aan mij ligt, en wat het abbo betreft, tja Vodafone?

Ik moet even kijken, heb nu toch tijd zat, dus zal morgen wel eens gaan neuzen in wat shops... ;)

-De prijsopgaaf voor de dreambox blijft toch maar weg- :biggrin:

 
Ik heb vanmiddag alle denkbare gsmshops gehad in Breda, maar nergens die goedkopen abbo's als waar hier over gesproken wordt.

Ik zal het nu wel weer verkeerd gedaan hebben, maar ik heb een abbotje genomen bij Kpn, met daarbij een sonyericson w800, opzich wel een leuk toestel om foto's mee te kunnen maken , speelt ook nog wat mp3 maar verder niet teveel poespas. ;)

Ben nu nog eerst een paar 1.000 ringtones en ander leuk spul aan het downloaden. ;)

 
Nou kijk eens aan dan. Veel plezier ermee!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan