octagon sf 318

G

ghislain

Hello,

Kan iemand mij zeggen of deze ontvanger compatibel is voor tv vlaanderen.

Alvast bedankt.

mvg

 
Nee niet zonder meer. De specificaties geven aan dat de dubbele kaartlezer voor het Conax coderingssysteem is.

TV Vlaanderen zit in de Seca/Mediaguard codering.

De ontvanger is wel voorzien van CI sloten dus wellicht kan hij wel middels aanschaf van een Mediaguard CI module compatible gemaakt worden, doch om daar zekerheid over te krijgen kun je het beste bij de handelaar navragen.

Deze module schijnt niet op alle ontvangers te werken.

 
Ik heb een Octagon SF318, en er zitten géén CI-sloten in !

Wel 2 sleuven voor smartcards. Er is een conax reader ingebouwd, maar met te downloaden software upgrades kijk ik al meer dan een jaar met een TV-vlaanderen smartcard én een Cyfra+ smartcard (Poolse CanalDigital), beide met abonnement.

Dus, tot nu toe geen probleem.

Maar ... ik weet niet of het nog zal lukken wanneer de codering overgaat naar Mediaguard 3. De Octagon community is wel heel actief en brengt elke maand een software update uit, ik duim maar...

 
Het Metpet en welkom op Satellite Fun.

Bedankt voor de correctie. Mijn informatie stamde van een online winkel af en daar stond het wel erbij. Ik zit nu bij een andere winkel te kijken en daar staat ook dat het alleen maar 2 smartcardreaders voor Conax zijn.

Het is ook fijn om te vernemen dat er klaarblijkelijk firmware te krijgen is waardoor je toch met Seca 2 kaarten kunt kijken.

We zouden het dan ook erg op prijs stellen als jij en/of andere gebruikers ons op de hoogte willen houden of het met MediaGuard 3 ook gaat lukken.

Dat is namelijk fijn voor mede-bezitters van zo'n ontvanger.

Alvast bedankt voor je goede aanvulling alhier!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan