Ontwerp aan het maken voor een volgend Bloemencorso...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Maar voor welk jaar is nog niet zeker, maar ik heb weer iets te doen.











 
Mijn geheugen kan me parten spelen maar was er niet al eens zo'n dino in het corso bij jullie?
Ik meen me vaag zoiets te kunnen herinneren.
 
Niet dat ik weet @Black Tiger, ik probeer er ook altijd naar te kijken of ik iets kan vinden wat nog nooit gedaan is.

Ik heb er eerst eentje op proef gemaakt, maar na deze test ga ik verder met het "gevecht"

Er komt er nog eentje bij die in "spiegelbeeld" er onder komt te liggen in dit gevecht.

Laat mij maar even bezig. ;)
 
Laatst bewerkt:
Nee klopt inderdaad, die Dino's waren bij andere Corso's. Bij jullie was het een witte en een rode draak.
Ik weet dat je altijd op zoek bent naar iets wat nog ooit gedaan is, dus probeerde ik met je mee te kijken/denken.

Je idee heeft wel weer iets aparts. Ik hoop echt dat allereerst het Corso dit jaar door kan gaan en ook dat jij eindelijk eens wint met je idee. Want ik begrijp niet dat ze sommige voorgaande ideeën überhaupt hebben laten schieten, ten voordele van minder mooie dingen.
 
Iets vinden wat nog nooit gedaan is blijft gewoon moeilijk!

Ergens is het al eens gedaan, en daar kijken wij hier ook naar.

Ik wil al een tijdje iets in een spiegelbeeld maken, ondanks dat dit al gedaan is.

Het punt is gewoon dat ieder jaar de lat hoger gelegd wordt, en er dus hard gewerkt wordt om dit te verwezenlijken.

Ik ga als ik de tweede maak deze in grote lijnen in het spiegelbeeld maken.
Op deze manier heb ik toch weer iets te doen om mijn dagen door te komen. ;)
 
Als dit al een keer ergens gedaan is, dan is het misschien leuk om een draak te maken met 2 hoofden/nekken. (Is een soort spiegelbeeld).

Succes met bedenken/uitwerken.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan