Openpli 4.0

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.500
Waarderingsscore
638
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. mijn box was voorzien met enigma image.
Na wat problemen besloot ik terug te gaan naar open pli.
Image opgehaald van vandaag. Ge?nstalleerd zoals gewend.

En na installatie een reboot en als zit er in setting lijst alle tuner settingen.
Video instellingen taal etc.

Het enige wat ontbrak was cccam.

Toen heb ik een oude backup terug gezet van ozoon.
En daarna weer de open pli.
En weer hetzelfde als voorheen. Alleen cccam ontbrak

Hoe is dat nu mogelijk.??????
 
image lijkt erg corrupt, na een plugin ge?nstalleerd te hebben en na een reboot ging de box spontaan in de stop functie, heb toen een image geladen van een paar dagen geleden en deze reageerde zoals het hoorde.

Dus het probleem is geen probleem meer.
 
Ccam had je via je aplicaties kunnen inladen. Openpli moet je altijd van een paar dagen terug installeren..
 
Pikkie je snapt het niet goed.
Normaal als je een nieuwe image installeert dan moet je eerst je hdmi goed zetten. Vervolgens je netwerk defini?ren. Je taal instellen je tuner defini?ren. Dan je setting lijst uploaden. Cccam installeren etc.

Bij deze image versie was alles ge?nstalleerd of beter gezegd blijven staan alleen Cccam ontbrak. Dus na het upgraden van de image was taal netwerk setting lijst die van mij instellingen van mijn tripple tuner al uitgevoerd. Ik vermoed dat de image alle persoonlijke instellingen niet heeft overschreven maar laten staan.

Maar daarna begon de ellende.
De image van enkele dagen terug deed wat je normaal verwachtte.

Trouwens in open pli 4 wordt cccam default ge?nstalleerd. Die hoef je niet meer apart te installeren bij applicaties.
 
auto-backup{ooit?} geinstalleerd in newenigma?
 
nee dit verhaal hier ging over het vreemde gedrag met een Open PLi4.0 image.

Backuppen heb ik opgelost door de datum terug te zetten. daarna een backup maken met dflash , dat werkt prima.

Dan even de ontvanger van de prik afhalen zodat na deze ik noem het maar een harde reboot de juiste datum er weer in gezet wordt.

Kost slechts een handeling met putty de datum aanpassen zodat de dflash weer zin heeft in het backuppen .
 
Oke snap het.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan