Opnemen en kijken tegelijk met de Dreambox 7025+

J

jodaan

Goedemorgen,

Ik heb de DB 7025+, hiervoor had ik de arion9300PVR. Met de arion kon ik tot 4 kanalen tegelijk opnemen (soapies op hetzelfde tijdstip) en een ander kanaal kijken. Nu wil ik dit ook met de DB maar het lukt mij niet. Het is wel zo dat ik bijvoorbeeld nederland 1 aan het opnemen ben en dan kan ik nu sinds een paar dagen nederland 2 bekijken maar tja ik kijk natuurlijk liever weer naar andere kanalen. Heb ik iets verkeerd gedaan met mijn instellingen? Ik heb tuner B gelijk aan tuner A ingesteld dus daar zouden dezelfde kanalen in moeten staan toch? Wie weet kan iemand mij hierbij helpen.

Alvast ontzettend bedankt en een prettige dag of werk ze.

Daniëlle

Nadat ik mijn bericht geplaatst had zal ik bij andere posts hetzelfde probleem voorkomen. Ik heb inderdaad bij instellingen/systeem/cam de functie meervoudig coderen (geloof ik) op ja gezet en nu lukt het wel. Alleen neemt hij soms niet op (waardoor ik alleen zwart beeld heb) maar daar komen we ook wel weer uit. In ieder geval is het grootste probleem nu opgelost.

Groeten Daniëlle:knipoog:

Da's fijn om te horen! Zo zie je maar weer, soms kom je met een beetje zoeken al een heel eind.;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan