Opos Shit

H

hugow

Na lang aarzelen heb ik 2 Opos kaarten gekocht!.

Helaas bij het programmeren met OposLoaderTJ1965 met mijn mastera IV krijg ik de kaart tijdens het erasen in het rood de volgende melding " error erasing opos card ". wie heeft hier een oplossing voor. Dit probleem doet zich bij beide kaarten voor.

M.vr.gr

Hugow

PS Reeds op google gekeken maar geen oplossing gevonden!!!
 
Shit Opos,

Eh na 1 dag proberen geen succes en zonet een posting bij Duck geplaatst en ja hoor opeens wil het wel erasen en proggen. Schiet mij maar lek.

M.vr.gr

Hugow
 
Het kan voorkomen dat je adaptor van je Mastera te ligt is.

Waneer je een adaptor van 1Amp,=1000mAmp gebruikt zijn al je problemen voorbij...

GR Fred.
 
Twilight,

Klopt als een bus mijn adaptor is maar 200 mA

Bedankt!

M.vr.gr

Hugow
 
ja wie koopt nou ook een opos kaart is weer goed voor de commercie en houwen we de maffia weer in stand helaas
 
@Aydinsport

Sometimes you go with the flo!! In this yes!

Maar alleen freezed het als de pest als je gaat zappen dan help alleen restart van de receiver. Ondanks met een seca module of een mm 1161, ook mr 215 help niet.


Receiver: Atlanta 5400 +

M.vr.gr

Hugow
 
Originally posted by hugow
@Aydinsport

Sometimes you go with the flo!! In this yes!

Maar alleen freezed het als de pest als je gaat zappen dan help alleen restart van de receiver. Ondanks met een seca module of een mm 1161, ook mr 215 help niet.


Receiver: Atlanta 5400 +

M.vr.gr

Hugow
in this case it's flowing in the wrong way
 
aydinsport,zie dat je een titanium kaart hebt ,de voorloper van de opos :)
dussuh je hebt zelf ook al de kaartenmaffia gesteund
 
ja en dat spijt mij zeer achteraf satempire maarrrrrrrr ik heb er toch veel profijt van gehad en dat zal ik betwijfelen als het om die opoe kaart gaat
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan