Opvlieger

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.477
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Vanmorgen mijn laptop maar weer eens aangezet, staat dat ding in "vliegtuigmodus"
Had een update gehad dus ik aan het speuren.
Laptop zit aan kabel dus kon gewoon internetten. Alleen wifi en bluetooth was uitgeschakeld.

Kom ik tig oplossingen tegen hoe de halsstarrige vliegtuig modus de nek om te drasien.

Geen van allen succesvol.
Dan maar een oude backup teruggezet , gelukkig een paar weken geleden nog gemaakt.
Na het terugzetten en de herstart. 🤬🤬🤬🤬 nog steeds vliegtuigmodus.

Gatver de gatver.
3 uur liggen klooien en eindelijk schoot me te binnen dat er ergens aan de zijjkant een schuifschakelaartje zat.
Nondeju dat schuifje stond dus in vliegtuigmodus.

Leeftijd??

LACH NIET!!!?
 
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
Tja... kon het toch niet laten.

Maar ja, ik heb geen lachrecht eigenlijk. Zit ik met een oude iPhone te prutsen die ik gekregen had. Ding geeft geluid bij de geluiden, maar als ik gebeld wordt of een imessage krijg, alleen maar bzzzt bzzt... trillen dus. Maar geluid ho-maar.

Een hele avond en nacht allerlei instellingen zitten nazoeken. Weer proberen.... bzzzt bzzt... GRRR... die GRRR was dan van mij.
Maar weer op internet zoeken. Nee hij staat niet in nachtstand. Stond ie op een of andere manier schijnbaar wel, maar dat ontdekte ik nadien pas en dat was de oorzaak niet.
De oorzaak die ik net daarvoor ontdekte, ook door eindelijk een goede site op internet te vinden... jawel hoor, aan de linker zijkant zit een knopje. Daar had ik al eens met m'n jatten aangezeten, dacht dat het de aan/uit knop was maar die zit boven. Gebeurde verder niets, zal wel 'n rood streepje dus ik dacht dat het voor opname was.
Neen dus. Schijnbaar schakel je daarmee compleet het geluid van het kreng uit. Geen wonder dat ik alleen nog maar bzzzt bzzt kreeg en geen ringtones en meldingen. Pffff.... opgelost.

NEE OOK NIET LACHEN!!!?
 
Een appel is niet om op te drukken of tegen te praten.
Die moet je gewoon opeten.
 
3 uur liggen klooien en eindelijk schoot me te binnen dat er ergens aan de zijjkant een schuifschakelaartje zat.
Nondeju dat schuifje stond dus in vliegtuigmodus.

Leeftijd??

Nee hoor @the matrix het is niet de leeftijd maar dit is iets waar je gewoon niet naar zoekt als je ook niet bewust de schakelaar uit hebt gezet.

Een kennis heeft dit ook een keer gehad en daar zat de schakelaar aan de voorkant en als je de laptop even tegen je lichaam kwam (vooral in bed) ging ie uit.
 
@Black Tiger

tijger.jpg
 
Die is gaaf. Die gaan we een tijdje gebruiken. :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan