pedofilie!!!!!!!demonstratie

P

peppi

nieuw rechts organiseert een demonstratie tegen de stichting martijn
een stichting die pedofilie promoot en hiervoor subsidie ontvangt van de overheid
en natuurlijk gaan de linkse partijen weer een pro demonstratie geven
ik wist niet dat links voor de pedofilie is!!!!!

bron www.nieuwrechts.nl topic acties

Tja, dit is geen politiek forum maar toch... links is echt niet pro pedo, tis maar wat rechts wilt laten geloven...

En op welk kanaal is dit te ontvangen????

Er is in ieder geval wel begrepen wat OFF TOPIC betekend!

Sjonge jonge.......................................................................

Nee ik ben niet propedo maar dit heeft niets met je politieke geaardheid te maken.

je ben zeker lid van de stichting martijn ofzo
je snappertje werkt niet zo goed
maar bijdehandjes eet je genoeg

Ik heb even de standpunten van Nieuw rechts gelezen:

1 Verbetering koopkracht werkenden met lage inkomens .

Ehhh, ik kan niet zeggen dat ik een laag inkomen heb, wordt mijn koopkracht dan niet verbeterd??? (democratisch gezien)

2 Wie kan werken, moet werken.

Perfect, het kan ons niet verdommen wat ze doen, als ze maar wat doen. Het moet gewoon.

3 Nationale trots stimuleren, door o.a. het verplicht zingen van volkslied op scholen, herinvoering van de dagsluiting op televisie en radio en meer aandacht voor de vaderlandse geschiedenis op scholen .

Dat was 1 van de redenen dat ik een hekel aan school had ( het verplichten ).

4 Herinvoering gemeentepolitie.

Hebben ze gelijk in. En veldwachters en hulp sheriffs ook terug.

5 Recht op zelfverdediging en verdediging van have en goed.

Prachtig, kan ik eindelijk die irritante buurman gerechtelijk voor zijn donder schieten.(kan ik altijd op zelfverdediging gooien)

6 Referenda, gekozen korpschef van politie .

Ja, hoor kunnen wij ook op gaan stemmen, en op de burgemeesters en op de regering, nog iets vergeten???
O,ja als wij toch bezig zijn, het koninklijk huis kunnen wij ook wel gaan kiezen.

7 Drugverslaafden afkicken onder narcose.

Moet mijn zwager horen, die is verslaafd aan de drug met de naam koffie.

8 Detachering van legeronderdelen bij politie.

Met een kolonel aan het hoofd.

9 Communicatie van (semi-)overheid alleen in Nederlands.

Geen idee wat ze daar mee willen.

10 Totale sluiting grenzen voor economische asielzoekers, opvang in de regio van economische en politieke vluchtelingen.

Volgens mij zijn er al een heel aantal azc's dicht, toch?

11 Intrekking Nederlanderschap criminelen met meerdere nationaliteiten.

criminelen, zijn dat niet personen die een strafbaar feit plegen, zoals het kijken naar betaalzenders zonder te betalen???

12 Aan banden leggen van gezinshereniging.

Vindt ik ook, eens uit elkaar, voor altijd uit elkaar.

13 Actieve remigratie, ?gastarbeidersgeneratie? met een premie als dank.

Ja hoor, we beginnen met de Belgen?? (ik heb niks tegen Belgen dit is als voorbeeld)

14 Nationalisering Nederlandse Spoorwegen.

Hebben wij al gehad, was ook duur. maar ja, we gaan er in koopkracht op vooruit. (lage inkomens dan).

15 Stop op gemeentelijke herindelingen.

???????????????? Waarom??

16 Stop op 'leerfabrieken' in onderwijs.

Zie punt 2, dat gaat natuurlijk niet zo maar, zou je toch iets voor moeten doen.

17 Geen verdere soevereiniteitsafdracht.

Juist, wat van ons is blijft van ons, er wordt niets meer afgedragen (alleen bijgenomen).

Zo, heb ik een beetje gratis reclame gemaakt voor Nieuw Rechts, die trouwens sympatiseerd met het vlaams blok. Ik geloof niet dat ik hier achter kan staan, dit wordt zo een politiestaat. En praat mij dan niet van een vrijheid van meningsuiting, die is er dan niet meer voor het gewone volk.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan