Pioneer DBR-S200NL

S

Satelitegirl

Hallo,

ik ben net nieuw op deze site, want ik heb een probleem met de zenderlijst binnen te halen op de Pioneer DBR-S200NL. Misschien kan iemand mij helpen. Sinds 3 weken krijg ik niet alle Canal digital zenders binnen, maar laat de receiver eerst andere kanalen. Daardoor kan hij geen Canal Digital kanalen binnenhalen, want ik kan er maar 999 binnen krijgen.

Weer iemand hier een oplossing voor. Van Canal Digital heb ik instellingen gekregen, maar dat werkt niet.

 
Allereerst welkom op het forum hier.

Ik vrees dat het probleem erbij jou aan ligt dat jou decoder niet meer gecertificeerd is door Canal digital.

Kijk hier ( klik ) maar eens.

Dit wil zulke problemen vaak veroorzaken, oplossing is met een editor nieuwe settings erin te laden.

 
Helaas ben ik niet zo thuis met deze communicatie.Wat bedoel je precies met nieuwe settings laden en waar vind ik die? Wel bedankt voor de reactie.

 
Wat ik bedoel met het laden van nieuwe settings, dat is zelf via de seriële kabel, of beter gezegd compoort er zelf een lijst inladen via de pc.

De reden dat ik zeg van Canal Digital, is dat ik dit laatst met een soortgelijke decoder ook meegemaakt heb, daar kreeg men ook geen lijst meer gescand, bleef keer op keer fout gaan.

Reden is gewoon, als cd deze decoders niet meer goedkeurd, dat er bij software updates, dingen fout gaan als deze.

Maar ik zal eens even zien of er voor de pioneer nog een actuele lijst te vinden is. ;)

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan