Premiere kanalen 1-4 geen geluid

S

stephopper

Op genoemde kanalen geen geluid. maar ben er achter gekomen door de audio knop te gebruiken. in het scherm toonspoor. stond op dolby en dat gebruik ik niet.

Dus seleckt naar deuts maar zap ik en ga terug is de instelling niet opgeslagen.

Dus de vraag is moet ik dit iedere keer selecteren bij dit soort probleem. of is daar een foevel voor.

Grtz/Sth.

@stephopper

Hoi! jouw ontvangers ken ik niet, maar bij mijn ontvangers heb je de instelling "Auto PMT en Auto PID", deze instelling zet ik altijd op OFF (daarna wel "save channel" doen)

Groetjes,

Bones

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 12:38 uur ----------

P.S. je kan ook handmatig de audio PIDs invoeren, wel saven daarna!

Premiere 1 = 512 of 513

Premiere 2 = 1792 of 1793

Premiere 3 = 2304 of 2305

Premiere 4 = 768 of 769

Groetjes,

Bones

Hallo Bones,

Ik bezit hier de DM7000S, dus als ik begrijp kan ik dat ook aanpassen in dream settings editor? op de dream zelf ben ik nog niet zo bedreven vandaar maar met settings editor kan ik aardig uit de voeten.

En dan dit ff invoer/veranderen en saven dan terug jassen naar dreambox?

Premiere 1 = 512 of 513

Premiere 2 = 1792 of 1793

Premiere 3 = 2304 of 2305

Premiere 4 = 768 of 769

Bedankt alvast voor info ga er ff naar kijken.

Mvg/Sth.

@stephopper

Hoi!

Van de Dreambox heb ik geen verstand; maar misschien weet een forummember hoe je die audioPIDs moet invoeren in jouw machine.

Succes!

Bones

Heej Bones,

Had de audio pids ff veranderd en terug geschreven naar de dreamdoos. maar helaas dit gaf geen soelaas.

Toen even het menu door gespit en kwam een instelling tegen van ac3 output en stond aangevinkt. dus moest uit en heb nu wel geluid zonder de boel iedere keer te moeten instellen met audio spoor.

In ieders geval bedankt voor het meedenken en snelle reactie.

Mvg/Sth.

In ieder geval is het je gelukt! en daar gaat het om.

Groetjes,

Bones

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan