Probleem na opnieuw uitrichten

bert50

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ja heel af en toe moet je een schotel opnieuw uitrichte.

Ik het een Visosat met twee kopjes, Hotbird en Astra.

Maar waarom moest het opnieuw, ikke most verhuizen, is klote voor een goed afgerichte schotel.

En ondertussen zijn er ook een paar zenders van Irdeto naar S2 gegaan, maar die laatste daar had ik een kaartje voor gekocht.

Ik gebruik Scam en Radergast, als EMU.

Hoe stel ik de Radergast in zodat hij mij Seca2 kaart gaat gebruiken.
1. ik zet de nederlandse set op Radergast.
2. Ga op radergast staan en druk op Okay voor de instellingen.
3. wat stel ik waar ik ?????????????????

het kaartje zit in het onderste kaartreader op zijn kop, heb ooit gelezen dat dat zo moest.

Wie helpt mij verder

Groetjes Bert.

Als je op OK drukt voor de instellingen bij radegast, dan zie je bovenaan 3 rijen staan waarvan de onderste geloof ik "phoenix" is of zoiets.
De bovenste twee zijn de kaartlezers, zet daar gewoon de kruisjes in de vakjes die ernaast staan en zorg dat ze niet op "disabled" staan.

Heb ik gedaan, de kruisjes er in en ze staan niet op disabled.

Maar geen beeld, kan het zijn dat er op de kaart updates moet hebben van C+ en deze nog niet gehad heeft.

Toen ik deze kaart kocht bij Bombeeck heeft de kaart ook een 20 tal minuten in een ontvanger daar gezeten voor hij wat deed.

Ik heb Dream op RTL 4 staan en wacht ongeveer 30 minuten, anders heb ik een probleem.

Groetjes Bert

wie gaat er nu naar bombeek dure oplichter
voor de kaart staat bij mij op de bovenste topslot op de tweede bodemslot en de derde staat bij mij uitgeschakeld
gr frans

wie gaat er nu naar bombeek dure oplichter
voor de kaart staat bij mij op de bovenste topslot op de tweede bodemslot en de derde staat bij mij uitgeschakeld heb wel dream 500 weet niet of dat verschil maakt
gr frans

Dat is een goede tip, van de twee sloten had ik er geen disabled.

Ga ik eens proberen.\
Bert

zijn 3 sloten bert de laatste staat uit
gr frans

bert en anders even naar funsat heezerweg 103
gr frans

vanmorgen nog even gekeken, had niet eerder tijd.

Heb geen beeld meer op de nerderlandse zenders wel op alle FTA.

Nederlandse zenders nu ook geen beeld meer op de scan EMU.

Bertje nu wel boos, vanavond nieuwe IMG er op en dan weer testen.

Groetjes en bedankt voor alle tips.

Bert.

PS, Funsat is dat die satwinkel die eerst op de Hoogstraat was, met die dame met die heeeelllleee lange nagels en zeer grootte longen. ;-)

ja dat is de goede maar die met die grote longen is weg vroeger zat hij op de hoogstraat hoek kreeftstraat ik had ook geen beeld meer en bij mij lag het ook aan die instellingen wat ik je voorheen noemde
gr frans

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan