progdvb problemen

O

Olly

Hoe komt het dat ik met progdvb(4.62.6) steeds problemen heb?Ik heb een nexus-s onder XP prof.met de nieuwste drivers van technotrend.Werk met s2emu en softcam.De originele software van TT werkt goed.Als ik bijv. een van de multi's of tps zenders aanklik,gebeurt er niks.Progdvb schakelt wel naar de zender , maar de code wordt blijkbaar niet gevonden.Tenminste geen beeld en geluid.Klik ik nog een keer op deze zender,dan loopt alles vast.Sluit ik prgdvb af,dan krijg ik de vraag of ik een rapport van de fout wil verzenden naar microsoft.Als ik nadien de TT software opstart, wordt soms de pc spontaan opnieuw opgestart.Na het opstarten krijg ik de melding dat windows is hersteld van een ernstige fout.Weet imand misschien een oplossing voor deze waslijst van problemen?

 
Phoeee.... nee, zou ik zo vlug niet kunnen zeggen. Het zou een bugje in Progdvb kunnen zijn, maar misschien zit er ook spyware op je computer. Hitman Pro al eens laten draaien?

Het zou ook aan de drivers kunnen liggen, misschien kun je eens drivers proberen van 1 versie ouder.

Is mij ook al eens overkomen met een nVidia grafische kaart.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan