Rambo 3.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.703
Waardering
858
Punten
113
Leeftijd
61
Locatie
Zundert
ik zit zojuist nog even te zappen
en ik zie dat Rambo 3 weer een keer uitgezonden wordt.

ik heb via mijn Ziggo terug gekeken, vooral om te kijken of hij nu wel tegen een losse flodder aanloopt. 🤣🤣🤣

Ik heb ook nog roadhouse en deepthroath gekeken maar daar ben ik bij in slaap gevallen. 😒

ik ben benieuwd wat we volgende week weer terug kunnen kijken met deze mooie service die de providers ons tegenwoordig aanbieden bij een glasvezel abbonement, en een snelheid van 2 gig of meer? 🤣
Het is nou te warm, maar bij mij op zolder staat al 35 jaar nog een 55cm tv ,

Pfffttt...

Blij dat ik binnenkort alle espn kanalen krijg wat me maar €2,50 per maand gaat kosten voor iets waar ik helemaal niets om geef.

Is er iemand dit tips heeft over de andere providers?

begin even niet over de schatkamer. 😒
 
Doen zoals ik doe. Bellen en gaan zeuren dat dit niet normaal is om mensen die niet van sport houden sport door de strot te duwen tegen een verhoging.
Ik heb nu een half jaar 2,50 korting en TV Plus en Film 1 voor een half jaar gratis, zonder abo verlenging.
Als ik mezelf weer voor een jaar had laten vast leggen had ik TV Plus en Film 1 het hele jaar gratis gehad en 6 maanden 2,50 korting dus zo zie je maar weer.

Even je best doen bij Ziggo en dan krijg je wel op andere manier weer korting.
 

Hosting Fun

Terug
Naar boven Naar onder