ik zit zojuist nog even te zappen
en ik zie dat Rambo 3 weer een keer uitgezonden wordt.
ik heb via mijn Ziggo terug gekeken, vooral om te kijken of hij nu wel tegen een losse flodder aanloopt.


Ik heb ook nog roadhouse en deepthroath gekeken maar daar ben ik bij in slaap gevallen.
ik ben benieuwd wat we volgende week weer terug kunnen kijken met deze mooie service die de providers ons tegenwoordig aanbieden bij een glasvezel abbonement, en een snelheid van 2 gig of meer?
Het is nou te warm, maar bij mij op zolder staat al 35 jaar nog een 55cm tv ,
Pfffttt...
Blij dat ik binnenkort alle espn kanalen krijg wat me maar €2,50 per maand gaat kosten voor iets waar ik helemaal niets om geef.
Is er iemand dit tips heeft over de andere providers?
begin even niet over de schatkamer.
en ik zie dat Rambo 3 weer een keer uitgezonden wordt.
ik heb via mijn Ziggo terug gekeken, vooral om te kijken of hij nu wel tegen een losse flodder aanloopt.
Ik heb ook nog roadhouse en deepthroath gekeken maar daar ben ik bij in slaap gevallen.
ik ben benieuwd wat we volgende week weer terug kunnen kijken met deze mooie service die de providers ons tegenwoordig aanbieden bij een glasvezel abbonement, en een snelheid van 2 gig of meer?
Het is nou te warm, maar bij mij op zolder staat al 35 jaar nog een 55cm tv ,
Pfffttt...
Blij dat ik binnenkort alle espn kanalen krijg wat me maar €2,50 per maand gaat kosten voor iets waar ik helemaal niets om geef.
Is er iemand dit tips heeft over de andere providers?
begin even niet over de schatkamer.
