Rebox RE-9000 HD PVR

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Hoi,

Heb een nieuwe Rebox RE-9000 HD PVR gekocht ja bijna gekregen maar dat maakt niet uit.

Nu gebruik ik al jaren een unicable lnb en wil deze ook aan de re-9000 koppelen.

Heb de doorlus gemaakt en geprobeerd om de instelingen van de unicable lnd automatich te laten opzoeken maar zonder resultaat,

Het werkt wel op mijn Inverto ICL-7000S PVR daar vind hij gelijk de juiste instellingen.

Weet iemand wat ik moet instellen bij de Rebox RE-9000 HD PVR ????

En ik vermoed dat ik toch net zo als bij de ICL 7000 gelijktijdig op kan nemen en met de tweede ontvanger naar een ander kanaal kijken.

Ik hoop dat er iemand is die mij met de instellingen kan helpen.

Alvast mijn dank.

 
Hoi.

Ik heb even op de site van de fabrikant gekeken (en daarbij gezien dat het een Linux ontvanger betreft), maar daar heb ik nergens gezien dat het ding Unicable ondersteunt.

Niet in de online beschrijving, de folder en ook niet in de gebruiksaanwijzing.

Unicable is een vinding van Inverto en een uitbreiding / voortborduring op DiSEqC.

Omdat het hun vinding is, mag je uiteraard ondersteuning verwachten op hun eigen ontvangers.

Maar voor andere ontvangers is dat een ander verhaal.

Ongetwijfeld zal voor een dergelijke ondersteuning betaald moeten worden.

Ik vraag me af of dat het geval is voor deze ontvanger.

Nou is dit alles uiteraard geheel met software realiseerbaar, en we hebben het over een Linux ontvanger, maar weet je zeker dat dit ondersteund word ?

 
Hoi Mas3,

Bedankt voor jou reactie.

Ja wat is zeker weten maar in de software die er van origine inzit kan ik kiezen tussen verschillende types lnb's waaronder ook unicable eenmaal daarvoor gekozen kun je een aantal gegevens invoeren zoals SCIF kanaal en Frequentie

Sateliet positie.

En er is een automatische configuratie mode waarbij hij de juiste gegevens uitleest.

Na dit alles neem ik aan dat hij unicable ondersteunt..

Of zouden ze het als opvulling gebruiken in de softw. :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan