sat4all back ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fenzo

ook de collega's zijn er weer volgens hun zeggen

"We have the Dutch board back online again and the International Board is to follow.

It costed us several days to sort out the problem but we managed to rebuild the board and retain the old messages!

Hope you still like us:)))

ik krijg echter nog steeds de server probleem melding.

nog even en alles draait weer.

 
ik krijg deze melding:

FYI

Het board is WEER gesloten wegens WEER een andere bug in de board software:-((

» Please use your browser's back button to return.

dus...

Grtz,

HAWKEYE

 
stapje voor stapje. Weer wat beweging daaro. Nog eeven geduld.

nitwit

 
erg goedkoop en vooral die link onderaan getuigd van smakeloos gedrag.

Alsof geweld iets oplost , het is en blijft een hobby , het is altijd een kat en muis spelletje geweest , moet je vooral met zulke goedkope plaatjes komen.

Nee ,mocht deze site online komen heeft die wat mij betreft al afgedaan.

 
Misschien is het C+ zelf wel om hobbiysten in een kwaad dag licht te zetten

Zouden ze echt wel in staat zijn volgens mij !!!

Robbie

 
Ik had die hele onderste link eigenlijk nog helemaal niet bekeken maar dit is echt te walgelijk voor woorden.

Laten we met zijn allen een ding goed onthouden. Dat Freek ons inziens echt is vele gevallen over de schreef gaat met het aanschrijven van providers en boarden en dat hij grote fouten maakt in processen staan natuurlijk helemaal niet in de verhouding zoals in de laatste link op de "s**4**l" links worden aangehaald. Die man doet gewoon zijn werk dat hem opgedragen wordt en dat kunnen we niet leuk vinden maar het is echt gewoon zijn werk. Je mag hem natuurlijk aanspreken over zijn gemaakte fouten maar wees in deze wel menselijk. Heb veel over hem gescholden hoor maar ben nooit het menselijk respect voor hem verloren. En laten nu met zijn allen afspreken dat ook niet te gaan doen.

Overbodig om te zeggen dat de gehele oude modsgroep totaal niets met deze aktie te maken te hebben en dat wij er ons voor diep voor schamen.

Satwatcher

 
Ik kan me echter niet voorstellen dit van de Sat4allers afkomstig is. >(

De toon die daar gezet wordt is beneden alle peil en het zou me zwaar tegenvallen als blijkt dat, hoewel mijn onderzoekje anders doet vermoeden (html/scripts), er weldegelijk een link bestaat.

Tijd om een en ander recht te zetten lijkt mij...

Grtz Wiz :sad:

 
Een lelijke pagina ik denk niet dat de ECHTE webmaster van s**4**l zoiets online zou zetten (weet het eigelijk wel heel zeker).

 
Satwacher je hebt helemaal gelijk die man doet gewoon zijn werk net als wij overdag ook doen

Wij als hobbyisten vinden het wel niet leuk wat freek doet

Maar ik vind het helemaal niet erg dat de handelaren aan gepakt worden die er veel geld mee verdienen

Het zal altijd wel een kat en muis spel blijven en dat is misschien maar goed ook !

Hoe langer je in de satscene zit hoe makkelijker het ook word om een pagina te vinden als hij opgedoekt word

En op dat moment vallen er al heel veel niet echte hobbiysten uit want die weten de weg niet

dus hoe meer C+ er aan zal doen hoe beter en hechtere groep het word op het Net voor degene waar het niet alleen om de keys gaat maar ook om de techniek er achter

Dus deze nep s**4**l moeten we zeker wijken en zulke pagina's ook niet leuk vinden want het is gewoon niet leuk iemand DOOD wensen !

Ik heb hem ook van alles gewenst op een ander board maar achteraf schiet je er niets mee op

We moeten hem niet dwars gaan liggen als hij s'avonds naar huis gaat en de deur uit stapt bij C+ zal die ook wel denken wat een K*T bedrijf maar het gaat hem waarschijnlijk ook wel om de poen en als het freek niet was was het misschien wel klaas of kees zo nou weer genoeg gelult

Robbie

 
in ieder geval, moest ik ooit kinderen krijgen, "freek" zullen ze nooit heten :)

 
It looks like we are going to be off-line for a longer period. We desperately need server space for our 2 boards. Preferably server space in a country outside of Europe.

This server must support UBB!

(www.infopop.com)

Please e-mail us: webmaster@s**4**l.com

For all people that think they know it all:

s**4**l will be back in time.

We do not have any mirror sites running.

You can ONLY find s**4**l on these 2 URL's:

http://www.s**4**l.com and http://redirect.to/s**4**l.com

The s**4**l moderators have nothing to do with the tasteless sites that claim to be a s**4**l mirror!!!

The s**4**l Team

 
Oke, daarmee is dat gerucht dus ook weer de wereld uit, dit topic sluiten we dan af want er is ook nog dat andere topic en hoe weiniger geruchten hoe beter het voor iedereen is.

Laten we de boel in ere houden en alleen nog serieus iets plaatsen als het echt 100% zeker is, dan werken we zelf tenminste geen nieuwe geruchten in de hand en wekken ook geen valse hoop bij de mensen die s**4**l graag terug zouden zien komen want dat is voor hun ook niet leuk.

Hopelijk vinden ze spoedig geschikte servers.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan