sat4all

R

rvs

weet ook iemand of s**4**l van het board is verdwenen ok krijg telkens 403.2 in beeld

 
For the time being is-ie inderdaad pleitos. Ben benieuwd wat het is, het is in ieder geval iets met de server wat mij benauwd maakt...

 
Ja ook ik krijg een melding HTTP Error 403

403.2 Forbidden: Read Access Forbidden.Zal het dan toch gelukt zijn om ook deze pagina plat te leggen?

 
Nee dan hadden ze hem wel verwijdert.

Dit lijkt me gewoon erg er op dat iemand via ftp de chmod (rechten) verandert heeft en de public read access heeft uitgezet voor een of andere reden.

Even afwachten dus.

 
Ik denk dat ze het board aan het bijwerken zijn.

Er waren namelijk de laatste dagen wat problemen met het verzenden van 'private message'.

Redcat

 
Originally posted by Redcat Ik denk dat ze het board aan het bijwerken zijn.


Er waren namelijk de laatste dagen wat problemen met het verzenden van 'private message'.


 


Redcat
Anyway, ik zat (en zit) verlegen om ichbined, dus hoop ik dat ze snel terugkeren (ik zoek me anders rot)

 
Ik heb van toxic[q] gehoord dat op last van een gerechtelijk bevel s**4**l van de thoic server verwijderd moest worden.

E-mail en download server schijnen nog gewoon te werken en hij is nu de site aan het proberen te 'moven' naar de backup server.

Een paar dagen geduld dus.

 
Misschien geen slecht idee om de hele handel naar de USSR te verschepen. Blijkt dat ze daar meer met rust worden gelaten. De C+boys blijven het blijkbaar hard spelen!

 
Dit heeft niets met C plus te maken , dit was al enkele weken geleden al bekend.

s**4**l moest van de server af , ik denk dat het nu gebeurt is .

 
't ziet er slecht uit daaro.

ga er maar eens kijken. Suc6 s**4**l en tot binnenkort(??)

nitwit

 
Inderdaad eerst zou het nog iets "tijdelijks" zijn maar nu kan het inderdaad nog wel even duren voor ze terug zijn.

 
Het s**4**l gebeuren is inmiddels al lang geen nieuws meer dus ik heb hem maar hier naartoe verplaatst.

Graag alleen nog s**4**l berichten indien er echt nieuws is, dus niet "hij zit er aan te komen" maar echt alleen als hij weer up is, daar heeft men tenminste iets aan.

 
Voor degenen die niets geloven dit staat er bij s4all

It looks like we are going to be off-line for a longer period. We desperately need server space for our 2 boards. Preferably server space in a country outside of Europe.

 


This server must support UBB!



(www.infopop.com)


 
Het lijkt er op dat dit het einde is van s**4**l!

Dit gaat gewoon veel te lang duren.

Redcat

 
Dat moet je niet zeggen, er kan plots nog altijd een server opduiken.

Daarnaast is het voor iedereen mogelijk om van paid hosting gebruik te maken, het is echter maar de vraag of ze daar interesse voor hebben. Maar alles is mogelijk, ik zou gewoon eens afwachten.

 
Dit heeft dus niets met s**4**l te maken , dit staat gewoon op een andere server (triballs.com) en is zoals omschreven in het beheer van een s**4**l gebruiker.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan