sab sky 4900 , iptv

Jehudi van Herck

Jr. Member
Lid sinds
19 aug 2019
Berichten
62
Waarderingsscore
3
Punten
0
Leeftijd
56
Locatie
Moergestel
ben bezig met deze ontvanger  doet het prima   ,maar iptv werkt ook goed 

aleen  moet ik steeds handmatig met de ab  een  url invoeren ,

dat is niet zo handig  , via usb  kan ook maar  het gaat niet  hij  kan 

het m3u8  bestand niet vinden , de usb stick is wel prima  want 

daar heb ik hem mee geupdate  dit was een ABS bestand

de  de naam van de file met de iptv  lijst heb ik ook verandert van 

m3u naar m3u8 , maar hij ziet ze niet  wat doe ik fout???

handmatig invoeren  werk wel    usb  niet???

grt jehudi

 
Oef da's een goeie. :)

Elke keer handmatig invoeren is inderdaad niet handig. Is het niet handiger die m3u naar een userbouquet om te zetten.

Dat zou je via deze site kunnen doen als het goed is. Wel enigma2 aanvinken dan.

Je kunt daar ook de Duitse taal gebruiken als je dat gemakkelijker vindt.

V.w.b. de usb zou het kunnen zijn dat misschien de ontvanger herstart moet worden.

Is de USB stick ook in Fat32 geformatteerd? Probeer anders eens een telnet verbinding naar de ontvanger te maken.

Dan zou je via console ook de USB stick moeten kunnen benaderen.

 
ben bezig geweest met wat je hebt gestuurd  maar sab staat er niet bij,mischien nog een ander idee?

het is een sab sky 4900  met orginele firmware  ,iptv werkt wel met manuele invoer ,op de ab

usb optie is ook aanwezig ,aleen krijg ik dan een melding /  m3u8 not found ,

hij herkent de usb stik wel ,wand als ik hem eruit laat en hem laat zoeken naar het bestand,

dan krijg ik een melding dat de usb eruit is dus dat is wel ok

michien moet het in een mat staan met een naam ?? die ik niet weet

ik blijf proberen    mischien nog meer ideeen    grt jehudi

de side  dvbstand.com   was een paar dagen geleden online , nu niet meer weet jij waarom dat is

 
Helaas, de enige site waarvan ik evt. kan weten waarom hij offline zou zijn als dat mocht voorkomen is Duckfiles.

Gezien je schreef dat het geen Enigma2 ontvanger was, ben ik even gaan kijken want dit is een origineel goedgekeurde CD ontvanger daar kun je normaliter niets mee. Of je moet inderdaad geluk hebben er alternatieve firmware in te kunnen zetten, maar die wijkt dan altijd af van de goed bruikbare en aanpasbare Enigma2 firmware.

Ik zal dat DVBstand veel support biedt op Sab ontvangers. Ze zijn wel eens vaker enkele dagen tot een paar weken offline geweest dus ik ben bang dat het beste is om gewoon even af te wachten tot ze weer online komen.

Tenzij iemand anders nog een idee heeft.

 
bedankt voor de reaktie, ik probeer nog wat te googelen en wacht tot ze weer online zijn grt jehudi

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan