Satboxjes op hun retour

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.161
Waarderingsscore
574
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Huh, heb jij er nog steeds? 

Als er een kabelontvangertje tussen zit dan wel, de rest is helaas weg die je vorig jaar bij had... 

 
Ik geloof dat dit de laatste solo'tjes zijn die binnenkomen. Zo langzamerhand worden ook al zero'tjes ingewisseld..

 
Je hebt nog werk zat dus, om alles weer te vervangen. ;)   

 
Satelliet is drastisch op zijn retour. Veel mensen kopen van die android boxjes via bepaalde websites. Op het gebied van satelliet doe ik zelf vrijwel niets meer qua installaties.

 
Heb ook van die android boxjes in huis gehaald. Mede door de mogelijkheden met XBMC  of hoe heet dat tegenwoordig, door de constante wijzigingen werd ik het totaal beu.

Nu draait IPTV zowat op iedere smartphone en tablet en smart TV.

Ik denk eerder dat het gros daar naar.toe overstappen

En een gedeelde abo op Netflix, disney-tv, videoland etc.. Dus content genoeg. 

Als ik mijn kinderen hoor, kijken ze bijna allemaal op hun smartphone naar netflix en videoland en staat smart tv ter beschikking voor de playstation 4. 

En ieder kan zijn eigen serie of wat dan  ook bekijken airpods in.

Het kijkgenot verandert en zeker niet meer dmv satelliet.

Ik heb zelf een schotel en kabel TV , schotel met een aliexpress , maar die gebruik ik zelden. Kost gelukkig ook geen reet. 

Heb iptv op de ipad, soms wat hakkerig maar ook best acceptabel.

Voorheen downloadde ik alle interessante films , maar nu neem ik daar de moeite ook niet meer voor. 

Dan de pc en laptop. Zeer onhandige objecten neemt ruimte in beslag, ik doe zowat alles op mijn IPAD. 

De laptop gebruik ik alleen voor creatieve dingen, samenvoegen van muziek  Dan maak ik van een album 1 nummer en die zet ik op mijn Ipod. 

Met het stoeien van banners , logo's en manipuleren van photo's is een laptop ook idealer dan een ipad alhoewel het barst van de apps voor op de ipad. 

 
Maar even hier gemoved, kunnen jullie verder discussiëren hierover. :)

 
Goede actie, je bent me net voor. ;)  

 
Ja en helaas doe ik hier ook aan mee...

Deze week weer een nieuw boxje ontvangen, een X88pro 10, dus daar gaan we binnenkort weer eens mee stoeien. 

Wat ik wel merk dat er iedere keer een hogere android versie aangeboden wordt, nu met deze android 10, maar op de wat oudere kun je niet omhoog.

Ik heb boven nog een oudje staan, met android 6, en daar staat nog steeds Kodi 17.6 op, en alles wat ik wil kijken werkt nog steeds, alleen upgraden naar Kodi 18... nog wat lukt niet meer. :biggrin:  

Dit topic gaat volgens mij binnenkort weer naar een andere plek vrees ik.

 
Die solotjes zijn op zich nog altijd leuker, zeker voor mensen die geen 4K hoeven te zien per se. Prima HD ontvangertjes nog.
Maar ja, ik ziet hier ook al te twijfelen aan wie ik ze dan zou moeten slijten. M'n vrouw heeft al een klein ontvangertje, de mijne gebruik ik vrijwel nooit meer (oude Xtrend 9500) de buren kijken Netflix..... tja....

En als je dan de nieuwe Xsarius Sniper HD+ Combo V2 H.265 ziet met 2 tuners (dvb-s en dvb-c/t2) voor slechts 6 tientjes, waar hebben we het dan nog over?

 
sommige apparaten kosten niks meer

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan