Seca 2 CanalDigitaal hack voor Dreambox

F

format c:

Nieuws

Gepost door: SatellietWereld.NL op woensdag, 25 Mei, 2005 (843 x volledig gelezen)

Seca 2 CanalDigitaal hack voor Dreambox

De hack die beschikbaar is voor CanalDigitaal was tot gisteren alleen mogelijk op een Wildcard. Sinds vandaag lijkt dezelfde hack ook mogelijk op de Dreamboxen van Dream Multimedia.

De hack is nog niet overal beschikbaar via Internet maar dat zal een kwestie van enkele uren zijn en dan zal deze hack wel overal te vinden zijn.

In een reactie aan Dutchmedia liet operaioneel directeur Kees F?rber weten de gemelde zaken 'voorbarig' te vinden en 'nog niet hebben kunnen constateren dat er succesvolle hacks op Mediaguard2 zijn uitgevoerd die langer dan een maand werken'.

Nu ook de hack beschikbaar is voor de Dreamboxen zal CanalDigitaal zich nog wel een keer achter de oren krabben. Ook hebben we begrepen van CanalDigitaal dat ze nog wat truukjes achter de hand hebben.

Bron: SatellietWereld.NL

Vanuit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de wildcard makers (fileprogrammeurs) nog wel wat truukjes achter de hand hebben voor het geval C+ nog wat truukjes achter de hand zou hebben en zou toepassen.:)

Ben benieuwd naar de ontwikkelingen de komende maanden.
Misschien gaat C+ wel een keywissel doen.:biggrin::biggrin::biggrin:

dat heb ik ook gehoord op verschilende forums.
ik ben ook heel erg benieuwd.
wie wint.
ps: heb jij nog geen nieuws over premiere gehoord?
dit zou ook in de schijnwerpers staan,volgens de duitse forums.

Ik kan niks vinden :(

Wie weet waar willem wever woont?

Groeten Satbakker

Er zou licht gaan schijnen met de camd3 emu maar ik heb tot nu toe nog nergens de bijbehorende sleutelbos kunnenvinden.

Ook heb ik gelezen dat het om de session sleutelbos gaat en dat ie waarschijnlijk eind van de maand weer donker is. Maar wie weet :)

Voor verder info houd ik me natuurlijk aanbevolen :)

Opos files WERKEN wel voor c+ NL maar het gaat erom dat je kaart naar de knoppen is
je kan je kaart niet meer herprogrameren voor andere files of voor een update
NO ATR FAILED TO TRAPPED CARD
het Oposteam beweert dat ze vanacht hun database hebben gehackten dat ze killerfiles hebben gezet in hun downloadsector
zij die de files hebben opgezet van 26.05 zijn veilg maar zij die files hebben opgezet van 28.05 die kunnen wel kijken naar c+NL maar hun kaart kan niet meer upgedate worden om niewe files te gebruiken moet je kaart erasen en dat is wat de kaart niet meer doet
iets met de bootloader stuk
meer info vindt je op hun site
http://GEEN-LINKS-NAAR-KEY-SITES

Maar het kan gewoon een gerucht zijn, als iemand mijn kaart Copieerd zou ik daar niet blij mee zijn.
Mischien dat ik diegene dan ook wel ff flink zwart zou maken.

Ik ben aan het zoeken, maar heb nog geen EMU kunnen vinden.
Iemand anders al geluk?

Op alle boards wordt er over geschreven en overal is het even vaag!

Ze spreken allen over CAMD3 maar niet over welke...

Ze hebben het ook allemaal over de juiste keys maar ook die schijnen niet publiek te zijn...

Volgens mij is het een broodje aap die ons weer wat te doen geeft.

Wel leuk want het blijft tenslotte een hobby toch?

Ja , als ik Canal was zou ik ook zeggen dat geen enkele hack op SECA 2 langer dan een maand heeft gewerkt.

Zal de verkoop van de kaarten anders te veel drukken.

Ik lach me 4 slagen in de rondte als ik zie dat zelfs canal digitaal dealers ontangers aanbieden met "geschikt voor wildcard".

Wat een sukkels daar in Hilversum.

Denk dat je een beetje in de war bent met die andere sukkels ?

Die zitten inderdaad in Brussel en daar mocht je NEE tegen stemmen :)

Die van Canal voor de satelliet zitten gewoon in Hilversum, helaas kun je daar geen NEE tegen stemmen.

De Playout van Canal Digitaal zit echt in Brussel

CANAL+ NV (Brussel, Belgi?, www.canalplus.nl ) biedt Nederlandse consumenten betaaltelevisie aan (bron Canalplus site)

Hun administratie zit mischien in Hilversum....maar we dwalen af.
Iemand al wat meer gehoord?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan