settinglijst wijzigen

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.477
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Heej heeft iemand een recept hoe ik de zenderlijst van mijn dochter kan aanpassen op afstand.

Dus ik wil vanuit Almelo de zenderlijst van mijn dochter in Oldenzaal aanpassen .

Ik wil geen gebruik maken van Pro Rail, Open Suse ivm met mogelijke spionage maar gewoon waar dit board sterk in is. Hobby

:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
 
Misschien is teamviewer een optie.
Je dochter moet het dan wel ff downloaden, bij het opstarten krijg je een id en een wachtwoord, het wachtwoord moet jij dan ff invoeren en dan kan jij de computer overnemen.

Suc6
 
maar dan neem ik haar computer over en kan ik dan ook naar haar dreambox??
 
dan kan je alles doen want je neemt haar computer over
 
dus we moeten beide teamviewer installeren en dan kan ik haar computer overnemen.

Om de settinglijsten bij haar dan te manipuleren moet zij dan, tenminste dat neem ik aan dreamsboxedit ook installeren?

Alles wat ik dan op haar computer uitspook blijft dan op haar computer bewaard en niet op de mijne.
Ja ik vraag nu maar voordat ik er aan begin.

IIG alvast bedankt voor support
 
klopt als een bus.
Moet alleen haar id en wachtwoord weten ,met deze maak je contact met haar pc.
En neem je deze over.
Er moet natuurlijk wel dreamboxedit erop staan bij haar.
Maar dit kun je ook installeren van bij jouw thuis via teamviewer
Dit progje werkt perfect je hebt een directe verbinding en goed beveiligd.
Succes
 
Kun je via ftp op de ontvanger? Zo ja, dan de bestanden van de zenderlijst via FTP naar je pc halen in een nieuwe/lege map. Dan bewerken en via FTP we terugzetten, daarna ia telnet enigma2 opnieuw starten. Veeeeeel sneller dan via teamviewer.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan