Settings in een mutant

Tech

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
966
Waarderingsscore
180
Punten
43
Leeftijd
62
Locatie
Doetinchem
Ik ben een beetje aan het rommelen met een mutant en loop tegen een paar problemen aan, ik krijg de settings er niet in, ook een lege lijst wil niet lukken, hij komt altijd met de oude instellingen terug :sad:

Ik heb het idee dat de /var te vol is om nog bepaalde handelingen te kunnen verrichten.

de image die er nu inhangt is de laatste ru versie.

Dan heb ik nog een lastig probleem met de editor voor de mutant, die crasht aan het eind, ik krijg een melding vanuit windhoos dat dit programma een ongeldige blablablablabla........................., en zal worden afgesloten.(standaard windhoos meldingen dus:))

 
De Rudbox geeft inderdaad snel problemen, omdat het veel van de box vergt en de /var snel volloopt. Probeer en emu te verwijderen of andere onnodige zaken, of zet er de Ajax image in, die bevalt mij prima

 
Dus het kan inderdaad kloppen dat ik de var te vol heb gepropt met al die vreemde "vogels" ik zal er een paar uit wippen en je laten weten wat de resultaten zijn.

 
Het zal wel een andere reden moeten wezen, de /var zit maar op 64%, ruimte zat dus om andere bewerkingen uit te kunnen voeren.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan