Sharesub, kent iemand dit?

Ik had er ooit eens van gehoord maar nog niet naar gekeken. Zo staat er bijv. Netflix tussen. Best door met die 7 euro en centen is dat al zowat een maand abo. Als ik bij mijn dochter mee ga doen kost dat iets van 4 euro en centen.
Maar er zitten wel andere leuke dingen tussen voor een aardige prijs.
Geen idee in hoeverre het betrouwbaar is. Misschien iemand anders?

Ik kon het niet(nu wel) helemaal legaal is het natuurlijk niet (dat is geen discussie).
Je gaat alleen met een vreemde in zee dat vind ik nogal wat.

Ik stel wel prijs op een beetje privacy en veiligheid en zou zelf zoiets nooit doen, dan maar iets meer betalen maar ik ben van nature een beetje wantrouwend aangelegd en mogelijk is dat een reden voor mij om hier niet mee in zee te gaan.

Bijkomend nadeel is dat als mijn naam ooit uit zo'n database zo lekken ik een andere job kan gaan zoeken want dit heeft zeker gevolgen voor de screenings die ik elk jaar weer moet ondergaan.

Mag je hier wel zijn dan? :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Tuurlijk, wij doen hier immers niets illegaals. 😎

Je gaat alleen met een vreemde in zee dat vind ik nogal wat.
Ja precies dat. Daarom vroeg ik me ook al af of het betrouwbaar was. En inderdaad wat @Tech zegt als je naam dan ook nog in een database staat die kan lekken, dat is allemaal toch minder fijn.
Dan kun je het beter houden met delen binnen de familie en vriendenkring.

Vond het ook te mooi om waar te zijn. Ben eigenlijk aan het kijken voor proton unlimited, dat zit volgens mij ook in Proton Family.
Zou in prijs schelen als dat te delen is met iemand die je goed kent.

Ja dan moet je inderdaad wel een geinteresseerde hebben. Voor mij persoonlijk heb ik de afweging gemaakt daar nooit voor te gaan betalen, heb sowieso nog een domein op m'n eigen server.
Daarnaast is er nog een gmx.net account aanwezig.

Misschien iemand anders?

GMX, dat is antiek, als nederlander kan je daar al heel lang geen adres meer krijgen, ik heb er nog altijd één. ;)

Ja, hier ook nog 2 GMX accounts, geen GMX.net maar GMX.com

GMX, dat is antiek,
Ja de .net wel inderdaad, ik vergiste me want het is ook een .com account.

Vroeger wel een gmx.net account gehad maar lang niet meer gebruikt en volgens mij toen afgesloten of ik was het wachtwoord kwijt en kon het niet meer herstellen, geen idee.
Heb er in 2021 weer eens eentje gemaakt bij .com en niet gebruikt en eens gekeken hoe lang het duurde voordat er spam op binnen kwam, dat was wel grappig.

Al is het niet geheel on topic...
Ik heb een gmx.net adres maar ben helemaal vrij van spam, die wordt daar uitstekend weggefiltert.

Ja precies dat. Daarom vroeg ik me ook al af of het betrouwbaar was. En inderdaad wat @Tech zegt als je naam dan ook nog in een database staat die kan lekken, dat is allemaal toch minder fijn.
Dan kun je het beter houden met delen binnen de familie en vriendenkring
Je zou theoretisch hier ook zo iets kunnen beginnen.
Soort van poll maken wat mensen interessant vinden en daarop in schrijven.

Dat is inderdaad wel een optie voor geinteresseerden.
Zou ik dan even wat meer in onze overleg sectie doen. ;)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Terug
Bovenaan Onderaan