Sharing

boets

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 mrt 2001
Berichten
1.495
Waarderingsscore
258
Punten
83
Leeftijd
64
Locatie
boetsenbos
https://www.ad.nl/buitenland/illegaal-netwerk-om-gratis-voetbal-te-kijken-ontmanteld~aff32c61/

B.
 
Lees mijn reactie op Fun, ook in Itali? is men aan de gang geweest en men heeft daar een grote server plat gelegd.

 
Ik las iets over IPTV
https://tweakers.net/nieuws/157502/groot-aantal-nederlandse-servers-offline-na-actie-tegen-illegale-televisie.html

Maar in Den Haag, wie kennen wij daar...... iets met een tram?
 
Nee die uit Den Haag heeft zijn servers :sex: :sex: :sex: naar Thailand verplaatst hahahaha

B.
 
Dit moet toch ook een klap zijn voor de voornamelijk Italiaanse adverteerders want nu missen zij toch een flink aantal kijkers?

 
Ik wil niet negatief klinken, maar ik denk dat het slimmer is om niet te roepen dat het bij jou/mij nog wel werkt!

De speurhonden houden ook de forums in de gaten, want dit zal vast en zeker niet de laatste aktie zijn.

 
Ik verkocht mijn Mag256 vandaag op MP.  Wordt de advertentie vlak na een deal verwijderd met dreiging van een blokkade.
Ik gelijk in de chat na gerafineerde vragen te stellen aan de chatcomputer en krijg een nedewerkster aan de chat.

Ik gevraagd waarom mijn advertentie verwijderd werd, zij zoeken en komt terug met verhaal dat IPTV een grijs gebied was en illegaal gebruikt kon worden.

Ik uitgelegd dat een IPTV box zo legaal is als maar zijn kan en dat je daarmee free to air zenders mee mag ontvangen.
Bovendien had ik aangegeven ZONDER ABONNEMENT. Dus was mijn verkoop gewoon legaal.

Excuses ontvangen en advertentie terug gezet en inmiddels aan de man gebracht.

Stomme mederwerkers bij MP lezen iets van IPTV en denken verder niet na. Kan nog leuk worden met IPTV.
 
Tja en je kunt van EuroJust nog meer acties verwachten. Ook Shwan is getroffen.
 
Lees mijn reactie op Fun, ook in Itali? is men aan de gang geweest en men heeft daar een grote server plat gelegd.
Volgens mij heb je die link van Boets niet gelezen. Want het gaat juist om een actie die vanuit Itali? komt en het is dus niet 1 grote server maar 200 door half Europa waarvan 93 stuks in Nederland.
Dat was van die Italianen.;)

Wat ik wel apart vind is dat ik nu lees dat Shawn ook getroffen is, dus schijnbaar hebben die Italianen ook samen gewerkt met anderen. En zo ja dan hebben ze met reseller accounts gewerkt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan