skin en uitzending gemist vraagje

jschoonh

New Member
Lid sinds
6 nov 2010
Berichten
19
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
73
helemaal blij met mijn nieuwe dreambox 800 hd se v2.
oozoon 4.0 erop, ondanks diverse discussies cccam 2.3 erop. enhanced movie center. USB van 4 GB erin om straks te gaan flodderen. Nog wat met LNB gerommeld en mijn NAS gemount satellite.xml gegenereerd voor 7.0, 13, 19.2 en 23.5. Totale resultaat ruim 4200 kanalen een paar 100 cd's, ruim 100 film's en een ruim 1500 fotoos onder ??n remote control.

dus de eerste resultaten zijn erg goed zapt snel, movie center werkt perfect en snel, time shift en opname's naar de NAS werken nu ook met HD erg goed. Streamen gaat ook probleemloos.
Met dank aan Cardwriter in Arnhem waar ik mijn dreambox gekocht heb.

ik zoek nu nog een skin die (als die bestaat) die in de infobalk ook de satelliet laat zien en naar welke "kaart" de CCcam "kijkt". Ik heb zoon skin ooit op een clone gehad, deze gaf ook de satellitte info in de channel selection.

en wat zijn de ervaringen met WEB radio en uitzending gemist en welke plugins zijn volgens jullie daarvoor het meest geschikt?

Laatste vraag, na het nodige ge?xperimenteer van mij, (moest erg zoeken in oozoon) werkt PIP niet meer. geeft nu alleen een zwart sub scherm. Niet echt belangrijk maar misschien weet iemand een oplossing?

Als ik alles uitgezocht heb wil ik de boel nog ??n keer en zonder experimenten opbouwen.
 
zoek eens naar en probeer eens de skin: vali.hd.flex
wij gebruiken die ook nog steeds. Er zijn verschillende in omloop, maar je moet deze hebben, die doet het prima: gp-skin-vali.hd.flex_gp32-20121210-r0_all.ipk.

na installatie van het ipk bestand eerst naar menu-applicaties en dan naar Vali-flex controller gaan, daar de boel goed zetten dan de GUI herstarten en daarna via menu-instellingen-systeem-skin deze image selecteren.

Wij hebben de volgende dingen in de Vali-Flex controller (menu-applicaties) staan:

Flex-Standard
Geactiveerd
Colored Slider
Geactiveerd
Geactiveerd
Gedeactiveerd
Gedeactiveerd
Gedeactiveerd
Gedeactiveerd
Tuner Info
Nemesis-LT-font
Gedeactiveerd
475
 
geweldig, 100% wat ik zocht, thks
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan