Spannend tot het einde.... letterlijk helaas.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.828
Waarderingsscore
1.025
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Oh oh oh wat is dit jammer. Eerst opeens enorm veel gehakkel op de iptv tegen het einde, moest ik naar de Duitser kijken en ik ben niet gecharmeerd van die taal.
Dan leg je jezelf erbij neer dat het plek 3 en 4 gaat worden en dan net 3 ronden voor het einde ook einde auto Verstappen.
Nouja, als die Hamilton dan maar geen 3de wordt. Vooruit Perez, hou hem achter je.

En dan in de laatste ronde..... net voordat het lukte, plof, ook einde Perez auto. :(

Bijzonder spijtig want i.p.v. Honda 3 en 4 en Mercedes 5 en 6 is het nu helaas Mercedes 3 en 4 en Honda zelfs helemaal 0 punten.
Of misschien nog dat ene puntje voor snelste raceronde van Perez, maar daar moet je volgens mij voor finishen, toch?

Jammer want met al die banden wissels en de safety car was het best spannend tot het eind eigenlijk.

Achja, volgende keer beter.

Leclerc heeft een uitstekende race gereden. Verdiend gewonnen!
 
En daarom blijf ik ver weg van dat illegale IPTV… Continu gezeik…
 
Jij hebt geluk dat je min of meer op andere wijze kunt kijken. :)
Normaliter geen last van. Maar om 17.00 begint hier automatisch een pc backup te draaien naar de NAS en die trok zowat alle netwerk capaciteit weg vermoedelijk.
 
Wij hebben geschakeld tussen Viaplay ,saai en tenenkrommend (en dan heb ik het nog niet eens over het vastlopen van de stream aan het einde van de race), F1TV met veel hikups en het kanaal van de duitse Sport F1HD met het commentaar van GPR.
Dat laatste was geweldig, tot de stream van GPR ook begon te stotteren en uit wanhoop maar naar F1tv gekeken met engels commentaar waar je na een tijdje moe van wordt..

F1 kijken is niet meer wat het is geweest en misschien moet damestennis maar populair gaan worden....
 
(en dan heb ik het nog niet eens over het vastlopen van de stream aan het einde van de race),
Oh dus dat lag niet aan mijn iptv maar aan de Viaplay stream? Dat is goed om te weten.
F1TV heb ik niet maar gelukkig liep alles op Sky Sport F1 HD wel gewoon netjes zonder stottering, maar ja.. Duits commentaar... ieks...

Het commentaar op Viaplay... nja ze vertelde veel en ze probeerden enthousiast te doen. Vond het minder dat ze niet een meer originele opening hadden gekozen voor de race maar hetzelfde zeiden als Olav altijd deed. Maar het is toch anders, weet niet of ik daar aan ga wennen. Vermoedelijk niet, het is toch geen Olav, ondanks zijn tekortkomingen.

Anderen zullen verheugd zijn misschien met dit commentaar, maar ik heb stiekem wel al wat moto GP gekeken.;)
 
Heb nergens last gehad , geen gestotter of gehakkel via de caiway. Viaplay Xtr

Mijn zoon die viaplay abo heeft had veel ellende op TV app
Toen hij via de tablet en chromecast naar TV streamde ging het beter maar dan in 720p

Radio F1 was een drama , overbelast niet te ontvangen. Na diverse extra streaming lijnen liep het maar met veel haperingen. .

Dat F1 uitzenden via viaplay nog flink bijgeschaaft moet worden is bij deze duidelijk. En het commentaar op locatie en in de studio , OMG wat een amateuristische bende. Totaal geen beleving met dat volk. Dit vraagt naar terug hoe het was.
 
Laatst bewerkt:
Na "analyse" afgelopen vrijdag van F1 TV PRO.
Mijn setup gewijzigd, nieuwe TV met android TV als besturing: (GRUNDIG 55" 4K UHD Smar5t TV VCE 210 was 399 bij de LIDL)
F! TV PRO vanuit de play store geinstalleerd en VOILA!:

Het hele weekend perfect beeld ( 1080P ) en perfect commentaar (Engels Sky F1 )
Zowel F1 en F2 en F3 trainingen en race, s

Het probleem van "hick-ups" zoals Dr.Z hier meldt had ik vrijdag ook het zat bij mij in het casten ( ja ik had beide toestellen op dezelfde wifi)
 
ik blij dat ik mijn eigen F1 karretje heb gekocht zaterdag en niet voor de buis gekluisterd zat :giggle:
 
Doe jij volgende keer dan ook mee?👨‍🦼
 
@janblues

het is wel een dieseltje maar met vleugeltje er achter op dan moet ik de 300 km kunnen halen.

weliswaar in 6 uur maar toch lol
 
Eleven sport 1 had zelfs F1 in 4k :) alleen van dat Pools kan ik geen chocola maken …
 
Hier ook met F1tv pro net als DrZ en Guardian veel hikups met het casten naar mijn tv. Heb helaas een oude Samsung tv dus niet de mogelijkheid om F1tv op mijn tv te installeren. Is geloof ik wel werkend te krijgen met een firestick. Heeft iemand hier ervaring mee?

B.
 
Is een firestick niet van Amazon en moet je dan geen Amazon abbo nemen?
Zelf heb ik hier een Formuler z10 4K pro Max Werkt als een treintje..
 
moet je dan geen Amazon abbo nemen?
Nee, misschien wel een account maar het is een mediaspeler, net als de Chromecast eigenlijk.
Als je en Amazon Prima Abo hebt, wordt wel alles gelijk voor je ingesteld voor Amazon Prima ook, maar dat is geen verplichting.

Hij is met zijn 1 GB misschien wat langzaam. Ik zou vermoedelijk eerder voor een Android kastje kiezen dan voor zo'n stick.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Laatst bewerkt:
Ik heb genoten.
Jammer voor Leclerc maar Max heeft ook 2x dnf gehad.

Maar Mercedes is ook weer sterk.
 
Mooie race vol met spanning! Jammer dat Ham er weer bij zit met zijn taxi..
 
Hier ook genoten, mooie spannende race.
Tja, crybaby was al na 2 ronden aan het huilen. Die wilde zeker vrij. Echte winnaars mentaliteit om na 2 rondes te roepen van laten we de motor maar sparen voor een andere keer. Terwijl hij uiteindelijk toch weer 5de werd omdat Mercedes hem fijn buiten hield.
Daar wordt je voor betaald Hamilcry. Racen! Hop!

Mooie overwinning Max!
 
Ondanks een grindbak en een niet werkende DSR was Max goed.

Na het uitvallen van Lecrerc was de spanning weg en was de overwinning voor RB een feit
Een overwinning voor een superieure Perez was op zijn plaats geweest. Maar ja team order om Max voorbij te laten
Dat is , vind ik, een smetje op de race.
 
Dat is , vind ik, een smetje op de race.
Nah... niet helemaal mee eens. Want Max was wel een stuk sneller dus was hem vermoedelijk sowieso wel voorbij gereden.
Van de andere kant... anderen doen dit ook en op dit punt in de competitie moet je als team zorgen dat elk puntje meegenomen is, met name ook omdat Max al 2x is uitgevallen.
Vind het wel jammer voor Perez, die eindelijk eens zijn best wat beter is gaan doen sinds het einde van de vorige competitie, hopelijk blijft dit nu zo en dan zal hij zeker ook wel eens de overwinning kunnen nemen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan