Stemmen…

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
254
Punten
83
Leeftijd
58
Ik ben op de stemdag nog steeds zwevend…..

Iemand nog een tip? Laatste keren PVV gestemd maar ben bang dat het nu een verloren stem is. Zweef nu tussen VVD, JA21 en FD.
Hebben jullie nog tips?

Iemand nog een tip? Laatste keren PVV gestemd maar ben bang dat het nu een verloren stem is
Jip hier ook, hadden nu zoiets, redden wat er nog te redden is. Wij hebben nu maar van pure ellende VVD gestemd, moet er niet aan denken dat Timmermans of Jetten in het torentje terecht komt.

VVD heeft iets minder met pensioen ten opzichte van de PVV. Maar ja de formaties moeten nog komen en dan gaan alle verkiezingsprogramma’s op een grote hoop en hebben ze er opeens geen actieve herinnering meer aan.

Laatst bewerkt:
Zweef nu tussen VVD, JA21 en FD.
Nja voor mij persoonlijk zijn die allemaal niet goed, willen allemaal het eigen risico zo houden of verhogen, dan zou misschien FvD nog het beste zijn.
Ik heb vorige keer PVV strategisch gestemd om te voorkomen dat Timmermans in het torentje kwam. Maar dat ga ik niet meer doen want die heeft ons laten vallen.

De VVD ga ik zeer zeker niet stemmen, die willen eigen risico naar 440 euro en nog veel meer erge dingen die voor ons persoonlijk helemaal niet goed zijn.
Dan blijft er voor mij niets over, dus ik ga of niet stemmen of ik ga op PvdA stemmen, ik wil absoluut niet nog een keer VVD, die zijn nu al 13 jaar aan de macht (met kabinet PVV erbij) en het is al 13 jaar ellende.

SP maakt geen kans. Jetten in het torentje wil ik ook niet. Maar ik stem dan liever op een partij die wel wat socialer is en het eigen risico om laag wil doen. Dus -als- ik ga stemmen wordt het weer strategisch en dan kan ik niet anders dan PvdA om te zorgen dat de VVD er niet in komt.

@ nummer10, Maakt niet uit, weegt niet op tegen de kosten die je straks voor je kiezen krijgt als kabouter Greendeal en maatje Jetten het voor het zeggen krijgen met hun klimaat gedram.

@tijger, ja is voor iedereen verschillend zie je wel, wij stemmen tactisch op VVD omdat wij er alles aan willen doen om kabouter Greendeal en maatje Jetten uit het torentje te houden. Ik zou nog eerder SP stemmen dan op die twee hierboven.

Tja ik begrijp jullie standpunt ook helemaal, maar het is niet interessant genoeg voor ons of de SP een zeteltje meer of minder heeft.
Met de VVD wordt voor ons doe boel nog meer onbetaalbaar dan het nu al is. Vorige keer ook tactisch gestemd om die kabouter buiten de deur te houden.
Maar nu is het voor ons kiezen tussen 2 kwaden eigenlijk en dan wil ik geen VVD meer zien, die kennen wij ondertussen wel na al die jaren afbraakbeleid waardoor wij steeds meer in de knel kwamen.

Vanmorgen vroeg net voor het werk gestemd. Ook een aantal debatten gevolgd en de doorberekeningen van 10 partijen door het CPB. Opmerkelijk genoeg zijn er maar 3 partijen waarvan alle partijpunten de rechtsstaat respecteren, dus zonder partijpunten die bij het doorvoeren gelijk door de rechter worden tegengehouden. En ik heb mijn eigen stemwijzer ingevuld :biggrin2: Hopelijk gaat het aankomende regeerperiode eens zonder geruzie en voor de volle periode van 4 jaar.

De stemmen zijn nog niet geteld of de eerste verandering is al een feit.
Kabouter van het bos gaat weer rentenieren in zijn paddestoel.

Inderdaad maar 5 zeteltjes verlies en dan gaat ie werkloos lopen zijn op onze kosten.
En ik had van alles verwacht maar dat Jetten zo zou winnen en zelfs grootste wordt, dat had ik nooit verwacht. Die met zijn 26 miljard voor 0,000036% of zoiets.
Nja, gaan we flink de boot in de komende jaren met z'n allen. :(

Die met zijn 26 miljard voor 0,000036% of zoiets.
Vermoedelijk heeft hij zijn stemmen vanwege andere partijpunten gekregen.

"Onderzoek na onderzoek toont bovendien aan dat de wereldwijde kosten van klimaatbeleid (veel) kleiner zijn dan de economische schade van het niet voeren van klimaatbeleid. De beste optie voor de wereldeconomie is daarom het ambitieuste klimaatbeleid."

Vermoedelijk heeft hij zijn stemmen vanwege andere partijpunten gekregen.
En dan nog neemt de kiezer een risico van 28 miljard lol

Wachtgeld is 1e jaar 80% en 2e jaar 70% laatste loon
Minimaal 2 jaar zekerheid max 3
Dan nog de banen Carousel die gewoon bestaat...
Wat was de we ook al weer na 20 jaar echt werken?

..ik heb op Satfun gestemd... Heel simpel, gewoon een kolommetje aangepast aan het einde van het stembiljet.
...dat hadden meer mensen moeten doen.

Poppenkast..
Democratie werkt niet in een land vol idioten.

"Onderzoek na onderzoek toont bovendien aan dat de wereldwijde kosten van klimaatbeleid (veel) kleiner zijn
Zal best maar 28 miljard voor ons kleine landje wat veel andere grote problemen heeft is teveel.
Hij zal de stemmen wel vanwege andere punten gekregen hebben ja en die 20 van het NSC moesten ook ergens naar toe en gingen grotendeels niet naar het CDA. Maar ja, we zullen zien wat het gaat worden. Ik vrees met grote vrezen dat de lage inkomens het weer gaan betalen.

• Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Niet alleen de lage inkomens.
Ze pleiten voor een modernisering van de erf- en schenkbelasting en willen een miljonairsbelasting invoeren.
Tegelijk moeten fiscale voordelen voor vermogenden worden verminderd, zodat er ruimte ontstaat voor lagere belastingen op arbeid.
Het uitgangspunt is dat werken meer moet lonen, terwijl rijken en vervuilers meer gaan bijdragen.

Laatst bewerkt:
Ja die miljonairs vind ik niet zo erg, die krijgen hun geld toch niet op en geld maakt geld dus die kunnen gemakkelijk genoeg meer geld maken.
En dat de fiscale voordelen weg gaan is ook niet erg, in de kabinetten Balken ellende en de Rutte kabinetten zijn ook alle aftrekposten voor de lagere inkomsten al verwijderd.

Dus dat rijken en vervuilers meer gaan bijdragen zou niet zo erg zijn, maar werken moet meer lonen, dat zie ik nog niet zo zitten dat dit ook gaat gebeuren.

je moet echt een randdebiel zijn als je op d66 hebt gestemd.

Nou nou, misschien vanuit jouw optiek maar kennelijk heeft een heel groot van Nederland een andere mening dan jij hebt en die maken jou toch ook niet uit voor randdebiel? Een beetje generaliserende opmerking.

Ik ben in elk geval blij dat het geen PVV is want dan waren de rapen helemaal gaar, weglopen van je verantwoordelijkheden betuigd geen leiderschap en zeker geen wil om er uiteindelijk met z'n allen iets van te maken.
Het grote probleem in den haag is het haantjes gedrag, en wordt er op persoonlijke mening gehandeld in plaats van het grote belang te dienen.
Kijk naar die Bontenbal met zijn abortus opmerkingen, dat is een mening van hemzelf en niet van de club waartoe hj behoord, dat heeft hem in elk geval wel at goodwill gekost.

Maar gelukkig leven we in een democratie (waar NL voor moet doorgaan) en heb je een recht op je eigen mening maar om nu iemand die anders stemt dan jij doet voor randdebiel uit te maken gaat wel erg ver.

• Leuk
Waarderingen: Peer
Helemaal mee eens Tech.
Maar ik dacht dat Bontenbal "struikelde " over homo's die dat wel mochten zijn maar niet aan een verhouding mochten denken. Maar het lijkt erop dat de VVD weer alles wil bepalen.
Wat links daar moet je toch niet aan denken.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan