Stijlen nu schakelbaar naar donker of licht!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
36.035
Waardering
1.598
Punten
113
Leeftijd
62
Locatie
State Penitentiary
Ter info.
Vanaf nu zijn bijna alle stijlen schakelbaar naar donker of licht. Uitzonderingen daarop zijn de Shades of Grey stijl en de stijl die we tijdens de Kerstdagen hebben.

Klik op het kleine icoontje naast de stijl onderaan het forum, om de stijl naar licht, donker of system te schakelen zoals aangegeven met de rode pijl in deze afbeelding.
switcher.png


Je kunt hier kiezen voor System, Licht en Donker.
switcher2.png


System is wat wij standaard hebben ingesteld, dus als je niet meer weet of het origineel licht of donker was kun je daar altijd naar terug. De andere spreken uiteraard voor zich.
Probeer het maar eens uit, een donkere versie is vaak rustiger voor de ogen en ziet er ook best mooi uit.
 
Op mijn telefoon zie ik volgens mij 5 stijlen. Neem dat het andere zijn dan via de computer.
 
Het zijn ook 5 stijlen, nja, eigenlijk 4 en de standaard stijl die bestaat uit een van de andere stijlen. Die moet je op de PC ook kunnen zien anders klopt er iets niet. Mobiel en PC is gewoon hetzelfde.
Het enige wat op mobiel mist zijn bepaalde advertenties.
 
sinds 3 juni van Delta naar odido.
Was zo gepoept en het leek dat alles goed werkte.

Nu heb ik al jaren van deze website een shortcut gemaakt en kon zo het forum volgen. Dat is nu afgelopen. Ik krijg met geen mogelijkheid die shortcut geopend. Niet op de iPad niet op de iPhone.

Zet ik de wifi uit op de iPhone dan werkt het onder 4g wel.
Dit is niet de bedoeling. Wifi uit voor fun. Alle andere gecreëerde shortcuts werken wel.

Type ik in de balk de URL van fun met wifi. Blijft alles wit en time Out.

Wat kan dit zijn.

Ter info. Wifi in de odido router staat uit en mijn Asus aimesh systeem is in de odido router op DMZ gezet. . En het heeft gewerkt . Maar nu niet meer
 
Mooi dat het opgelost is, want ik zou niet hebben geweten hoe, aan de domeinnaam en urls is totaal niets veranderd.
Het zou dan hooguit een ip blokkade kunnen zijn geweest. Maar fijn dat het weer opgelost is.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Naar boven Naar onder