strong8000 ontvanger

R

roelof

welk type nummer moet er in de strong ontvanger staan

als ik wil instaleren op knop nr 5 dan kan ik niet automatisch zoeken dan vraagd hij om een kode die ik niet weet als ik probeer 0000 dan krijg ik een foutcode kan ik deze verwijderen of word deze niet meer ondersteunt door canaldigitaal.

 
Hoi roelof, welkom op het Satellite FUN Board !

Ik heb je vraag verplaatst, want je had 'm in het "gevraagd" forum gezet.

Ik snap de verwarring wel, maar die is bedoeld voor te koop gevraagd en das dus iets anders.

Hier staat ie in ieder geval beter.

Je ontvanger vraagt om een pin code omdat er een andere kaart inzit als destijds toen het ding voor het eerst aanging.

Inderdaad word deze ontvanger officieel niet meer ondersteund door CDS, het is er eentje van de eerste generatie SECA ontvagers.

Wat je kunt proberen is de klantenservice van CDS te bellen (bereid je vast met koffie en een lunchpakketje voor op een lange wachttijd) en ze te vragen de PIN code van je kaart te resetten.

Dan moet je dus je kaartnummer noemen.

Als je meer op zoek gaat naar strong 8000 en/of Nokia 9302 (zelfde ding met andere sticker), zul je vinden dat mogelijk niet alle zenders gevonden worden na zoeken.

Succes !

 
Eerst welkom op het board.

Heb even voor je gezocht in oude mastercodes voor de Strong je kunt er een paar proberen,1361,0735,0235,0325 het is te hopen dat hij op een code reageert het hoort inderdaad 0000 te zijn.

Nu zie ik dat MAS het al aangeeft als de code op de smartkaart zit kun je die door CDS laten resetten.:)

 
@roelof

Wat je ook kan doen:

Je gaat naar de site van CanalDigitaal, vervolgens ga je naar "Mijn CanalDigitaal", dan kom je in het hoofdmenu; onder "Persoonlijke informatie" zie je dat je kan klikken op ""Pincode resetten", geef nu de nieuwe pincode in.

(Het mag NIET 0000 zijn!)

Groetjes,

Bones

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan