Supersizen

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Heeft u nog een NL irdeto kaartje liggen (origineel natuurlijk), dan kunt u hem "supersizen" naar irdeto2 op:

http://www.canaldigitaal.nl (abonneer nu>online abonneren) uw gegevens en kaartnummer ingeven en als de tombola goed valt, krijgt u binnen afzienbare tijd een nieuw kaartje thuis.

 
Ik heb een irdeto1 kaartje maar dat is reeds geregistreerd dus dat komt vanzelf wel in orde.:)

Maar ben toch even uit oogpunt van nieuwsgierigheid gaan kijken.

De door jou genoemde link is bedoelt om een abonnement te nemen, of... als je al geregistreerd bent een extra pakket te nemen.

Op het eerste invulveld kun je alleen je NAW gegevens invoeren, geen kaartnummer, komt dat wellicht in het veld daarna dan?

 
Black Tiger:

Ik heb net ook gekeken en heb ook nog een oudekaart liggen ben door het scherm gelopen en inderdaad kun je aan geven welke kaart je hebt door middel van het in vullen van het kaart nummer, en dan staat er dat er geen kosten worden berekent, maar dat kan ook alleen maar gelden voor het versturen maar goed we wachten maar even af wat er gaat gebeuern en welke kosten dat ik voor geschoteld krijg van Canal+.

wordt vervolgt.

ps deze email kreeg ik retoer.

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij bevestigen wij uw aanmelding van het door u gekozen pakket van CANALDIGITAAL.

Wij verzoeken u vriendelijk onderstaande gegevens te controleren:

Naam: P Ho....

Straat: V EYC.....

Huisnummer: ..

Postcode: 5100 ww

Woonplaats: DON....

E-mail: pplaat@zonnet.nl

Bankrekeningnummer: .1.92.41.

Product: STANDAARD-pakket

Smartcardnummer: ooo26502702

Indien uw gegevens niet juist zijn of u heeft nog vragen, neem dan contact op met onze servicelijn op 0900-9323 (Euro 0,25 p.m.). Vermeld hierbij uw referentienummer: CD11877

Uw aanmelding zal binnen 48 uur worden behandeld zodat u zo snel mogelijk onze programma's kunt ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Cees Bohnenn

Directeur CANALDIGITAAL B.V.

Deze e-mail is een automatisch gegenereerd bericht. U kunt op deze e-mail niet antwoorden, reply-berichten worden niet in behandeling genomen.

 
Volgens mij heeft dit hiermee te maken...

Online abonneren

Vanaf nu is het mogelijk om online een extra pakket af te sluiten bij CANALDIGITAAL. Dit is alleen mogelijk wanneer u in het bezit bent van een bij CANALDIGITAAL geregistreerde smartcard!

U kunt kiezen uit de volgende pakketten:

· SET TOP BOX-pakket

· BASIS-pakket

· ENTERTAINMENT-pakket (alleen i.c.m. het BASIS-pakket)

· CANAL+ pakket

· COMBI-pakket

· TOP-pakket

Kijk voor meer informatie over de verschillende pakketten, bijvoorbeeld het programma-aanbod, onder “pakketten”.

Wilt u een extra pakket afsluiten, klik dan op "abonneer nu"!

 
Je moet in dat veld ff verder kijken, als je voor standaard pakket kiest kom je in een keuzeveld waar je kunt kiezen uit 1 van de de, tot op heden door canal+ gebruikte, smartcards.

Ik heb dus ook maar ff een kaart uit de stapel getrokken en die aangemeld voor een nieuwe irdeto2 kaart.:)

 
Het "gratis" is volgens mij alleen op het versturen gericht. Je abonneert je namelijk op een pakket, eventueel dus het "gratis" pakket, maar daar zal net als bij Seca wel een prijskaartje aan gaan hangen.

Hoe dan ook, mocht het al zo zijn dat je dan inderdaad voor 1 jaar die 20 euri moet betalen is het toch wel handig om voor dat goedkope bedrag aan een irdeto2 kaartje te komen.:biggrin:

Wie weet wat er in 2005 nog mee uitgespookt kan worden.:)

 
Bedankt voor de tip Denktenk!

Ik heb ook maar even een oud kaartje uit de kast gehaald(lang geleden geregistreerd).

Gegevens in gevuld en.....nu maar wachten op de irdeto2 kaart.

Groeten Ghost.

 
Heb even wat info opgevraagd omtrend het aanmelden van je kaartje.

Je meld je inderddad aan voor een abbo en hierme worde je weer opnieuw geregistreerd en zul je dus ook de bijpassende euro's gaan betalen.

Alle kaarthouders die al geregistreerd staan krijgen binnekort allemaal bericht omtrend de kaart wissel.

 
Geweldig, bedankt voor het nagaan Nvbgm. Dan zal ik eens afwachten want een van de twee die ik hier heb staan geregistreerd.

Misschien dat ik dan nog een kennis blij kan maken (met een Nokia 9500) met het andere kaartje.

 
Ik heb ook al een tijdje een Irdeto 2 kaartje van Canal+ in huis. Het werkt prima in een dreambox met scam en tevens in m'n Nokia 9500 (DVB2000-b6).

Ik raad mensen met een oude ontvanger (nog niet aan toegekomen om te testen of dit werkt) toch aan om deze gelegenheid aan te grijpen een nieuwe ontvanger te kopen met seca.

Ik denk dat als volgend jaar de Mol echt gaat beginnen er veel mensen deze zender 'moeten' hebben en het is hoogst twijfelachtig of deze tzt beschikbaar komt voor Irdeto kijkers. Er is nog plek voor 1 station op transponder 109 dus het kan technisch wel.

Misschien een agendapunt bij het overleg van de satellietclub (mr Oosterboff zit daar volgens mij bij).

 
Nou ik zou net iedereen willen afraden een seca ontvanger te kopen, maar wel een ontvanger te kopen die ook seca aan kan (naast andere coderingen). Maar misschien bedoelde je dat ook wel.:)

Het is al langer zo dat nieuwere zenders niet op irdeto beschikbaar komen, denk bijv. maar eens aan discovery, cartoon network, hallmark etc. Of het moet zijn dat ze dat er nu toch maar weer bij gezet hebben maar in het begin zeker niet. Maarja voor een nieuwe ontvanger moet je ook geld hebben.

Het fijne is dat er wel nog een hoop irdeto1 kaartjes al dan niet geregistreerd in omloop zijn, en aldus veel mensen die wel bijv. een dbox1 of nokia 9500 hebben maar geen geld voor nieuwe ontvanger, geholpen kunnen worden door deze geboden optie.

 
Ik hoop dat de nieuwe eigenaar ook een iets andere kijk heeft op wat commercieel is.

Het kan technisch geen probleem zijn om de bekende kanalen ook in irdeto2 te simulcrypten; met rood, blauw en geel doen ze dat ook.

Op die manier verplichten ze de mensen niet om een nieuwe ontvanger te kopen wanneer ze het voebele willen zien.

En ze verkopen meer abo's want zo ligt de drempel weer wat lager.

Ook John de Mol zal dat wel kunnen waarderen mag ik aannemen.

Als iedereen alvast een nieuwe ontvanger gaat halen, maak je het ze allemaal wel heel gemakkelijk.

En ik vraag me sowieso af hoe lang ze aan seca willen blijven hangen.

Ik ga zeker geen seca doos kopen om het pakket uit te kunnen breiden.

Maar als dat kan voor een prijs die beter is als dat voor de kabel (en dan discovery en dergelijke erbij krijgen), dan is het mij wel het geld waard.

Het moge duidelijk zijn dat voebele mij niks interesseert.

Maar de nieuwe zender van de Mol interessert me wel.

 
@Pecari heb jij nog een reactie gehad n.a.v. die bevestigings email?

Ik voor een kennis namelijk wel (zie loggen forum) maar die kreeg dus alleen te lezen dat er een probleem was opgetreden en ze het 80ct p/m nr. dient te bellen om dat op te lossen.

Deze mail kwam in elk geval na twee dagen.

Hoe is het jou vergaan?

 
De voor 1 maart aangekondigde uitschakeling van de Irdeto-1 codering is uitgesteld tot later dit jaar. Kijkers die nu een Irdeto-1 smart card gebruiken, kunnen die de komende maanden tegen een Irdeto-2 of SECA-2 kaart omruilen.

CanalDigitaal gaat in de periode 21 februari tot eind mei alle 160.000 geregistreerde Irdeto-1 abonnees een brief sturen waarin de kaartwissel wordt aangekondigd. Uit de praktijk is namelijk gebleken dat sommige adressen verouderd zijn door verhuizingen en/of het doorverkopen van de smart cards. Om ook deze abonnees te bereiken, zal er een elektronisch bericht gestuurd worden naar alle Irdeto-1 smart cards. Of dat bericht de kijker daadwerkelijk bereikt, hang af van de in gebruik zijnde ontvanger / common interface

Vanaf 21 februari kunnen consumenten met een Irdeto-1 smartcard via een speciale website van CanalDigitaal hun abonnement keuze en eventuele adreswijzing of contractsovername doorgeven. De afgelopen maanden draaide op die site een proef, waaruit onder andere bleek dat er veel consumenten zijn die een Irdeto-1 smart card hebben overgenomen, maar deze niet officieel op hun eigen naam hebben laten zetten bij CanalDigitaal (contractsovername). Deze kijkers zullen in de gelegenheid worden gesteld om alsnog een contractsovername en/of adreswijziging door te geven aan CanalDigitaal.

 
Ah geweldig, dan wachten we dat eens even af, want nu moet er nog een brief worden gestuurt naar ze met een copie van het identiteitsbewijs enzo.

Als het vanaf 21-2 gemakkelijker word kunnen we die paar dagen ook nog wel even wachten.

 
dat zal druk worden daar op 21 febr !!!!!

franshals

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan